  • 1. Data: 2016-01-31 01:42:37
    Temat: Jak działa pistolet natryskowy hydrodynamiczny?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Nabyłem pistolet natryskowy hydrodynamiczny. Do nanoszenia gęstego kleju
    o czym pisałem w innym wątku.
    Taki:
    http://www.wagneraustralia.com.au/assets/media/files
    /W450SE_Manual1.pdf

    Zastanawiam się jak to ma działać. Wszystko jasne do momentu działania
    zaworka. Na zdjęciach to te coś ze sprężynką. Biały i czarny.
    Różnią się siłą sprężyny.
    Tylko po co różne sprężyny? Jak dokręcę dyszę to ona dociska
    białą/czarną część zaworka do obudowy. I ona nie może wykonywać żadnego
    ruchu.
    http://3a-meble.com.pl/wagner/

    Robert

  • 2. Data: 2016-01-31 12:36:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Już wiem.
    Jakoś sobie ubzdurałem, że to ma działać podobnie do
    tej kuleczki w lancy myjki ciśnieniowej.
    Ten plastik przed dyszą jest nieruchomy.
    Zaworkiem jest ten plastik na drugim końcu sprężyny.

    Robert