  • 1. Data: 2016-02-01 06:49:17
    Temat: Sonda 2
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    I jak tu nie kochać Kurskiego :-)
    http://tiny.pl/gt4b7

  • 2. Data: 2016-02-01 14:19:42
    Temat: Re: Sonda 2
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Pisalem o tym na pme. Odpowiedz z TVP2, ktora dostalem jakis czas temu:
    "Bardzo dziękujemy za przesłanego maila. Uprzejmie informujemy, że
    jesteśmy w takcie prac nas nową ofertą programową TVP2 i w tej sprawie
    nie zapadły jeszcze żadne decyzje."
    O jakims spotkaniu pisza.
    Szef TVP2 mogl sie spotkac tylko z Markiem Siudymem - jedynym zyjacym
    tworca Sondy.
    Ale pare dni temu sam Kurski powiedzial, ze wznowia Sonde. Ehh, byc w
    tym zespole...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2016-02-01 14:24:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zyjacym tworca Sondy.
    >Ale pare dni temu sam Kurski powiedzial, ze wznowia Sonde. Ehh, byc w

    Mozesz sie zglosic. Jesli sie nie nadajesz do kamery, to jako np
    konsultant techniczny czy scenarzysta.

    J.

  • 4. Data: 2016-02-01 17:37:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 1 Feb 2016 14:24:58 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mozesz sie zglosic. Jesli sie nie nadajesz do kamery, to jako np
    > konsultant techniczny czy scenarzysta.

    Ja bym raczej widział tam Ciebie, gdzie można głosować? :-)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-02-01 20:20:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-01 06:49, Konrad Anikiel wrote:
    > I jak tu nie kochać Kurskiego :-)

    Poczekaj jeszcze na dobór tematów i racjonalizm prowadzacych, potem
    możesz ewentualnie gratulować.

  • 6. Data: 2016-02-02 00:52:38
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:21:11 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Poczekaj jeszcze na dobór tematów i racjonalizm prowadzacych, potem
    > możesz ewentualnie gratulować.

    Rozumiem że mają lecieć po kolei po starych odcinkach i komentować je z dzisiejszej
    perspertywy, więc nie za bardzo jest co spieprzyć w doborze tematów. Nawet czas
    emisji z grubsza odpowiada starej Sondzie.

  • 7. Data: 2016-02-02 09:52:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 1 Feb 2016 15:52:38 -0800 (PST), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > Nawet czas emisji z grubsza odpowiada starej Sondzie.

    A (od)kiedy to ma być emitowane?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-02-02 10:02:09
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 09:52:44 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > A (od)kiedy to ma być emitowane?

    Raczej nieprędko, to dopiero taki pomysł z sufitu. Znalezienie prowadzącego
    (prowadzących) zajmie dużo czasu, bo trzeba się będzie zmierzyć z legendą.

  • 9. Data: 2016-02-02 13:51:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Raczej nieprędko, to dopiero taki pomysł z sufitu. Znalezienie
    >prowadzącego (prowadzących) zajmie dużo czasu, bo trzeba się będzie
    >zmierzyć z legendą.

    Zebys sie nie zdziwil. Prowadzacych moze byc najprosciej - telewizyjna
    pensja i w d* beda mieli legende.
    Najwyzej sie nie spawdza, ale popularnosc i pare pensji zostanie.

    J.

  • 10. Data: 2016-02-02 15:36:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    Chętnie bym oglądnął stare odcinki. Tylko czy w obecnych czasach jest
    sens kręcić nowe?
    Sonda vol.1 spełniała bardziej funkcję informacyjną z nastawieniem
    głównie na zachodnie nowinki, których u nas był wtedy głód. Dziś
    informacji z każdej strony jest wręcz aż natłok.
    Obawiam się, że nowa wersja byłaby zbieraniną i powielaniem informacji
    dostępnych ogólnie w Internecie.