  • 21. Data: 2023-12-14 20:33:20
    Temat: Re: Jak naładować aku litowe 10S 2P 42V w deskorolce poprzecznej ? Jest 5V
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Dec 2023 10:39:21 -0800 (PST), a a wrote:

    > Ale teraz korekta.
    >
    > Ładowarka ładuje, bo się świeci na czerwono, a na zielono, gdy aku naładowane.
    > Coś mi się pomerdało, bo kolor czerwony to alarmowy, ostrzegawczy
    > i mi serce stanęło ;)
    >
    > Napięcie już 40,5 V
    >
    > czyli yes yes yes
    > ładuje się
    >
    > a data produkcji pakietu to: 12.2017
    >
    > i był tyle lat rozładowany, zimny
    >
    > Niech żyje Samsung i jego ogniwa, co przetrwają wieczność bez ładowania

    nie chwal dnia przed zgonem :-)

    > Pakiet ciepły, ładuje się, ale nie zostawię na noc

    Bardzo rozsądnie.

    https://gazetawroclawska.pl/potezny-pozar-w-bloku-na
    -szczepinie-we-wroclawiu-zapalila-sie-hulajnoga-elek
    tryczna/ar/c1-18003761
    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wybuch-hulajnog
    i-we-wroclawiu-straz-pokazuje-co-zostalo-z-mieszkani
    a,wia5-3266-72421.html

    A moze zwykla folia strech.

    J.

  • 22. Data: 2023-12-14 21:20:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday 14 December 2023 at 20:33:24 UTC+1, J.F wrote:

> [...]
    tryczna/ar/c1-18003761
    > https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wybuch-hulajnog
    i-we-wroclawiu-straz-pokazuje-co-zostalo-z-mieszkani

    chciałbym jak w oryginale, czyli rękaw

    znalazłem niebieski, ale 50 zł za 1 m

    czyli cena z kosmosu
    Mam folię izolacyjną 3M, szeroką, sprawdzę, czy nie przewodzi

    Ale Eureka, ładowarka świeci na zielono, czyli pakiet naładowany

    napięcie
    40,2 V

    Potrzymam jeszcze z godzinę, może się doładuje do 42V

    Założę te rozerwane 2 folie, niebieski rękaw i owinę rozerwania taśmą

    Nie wiem jak z pojemnością, bo nie mam nic do rozładowania na takie napięcie

    Zobaczę jutro rano czy trzyma napięcie

    Każdemu życzę sukcesu, bo jednak się udało, zatem warto być upartym, a już chciałem
    pakiet od Chińczyka.

    Może kupię na zapas, ale sprawdzę wymiary, czy takie same