  • 11. Data: 2009-05-04 14:19:48
    Temat: Re: Jak naprawic "wklęsły"wydech
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek B"

    Wątpliwe. Nie w takim stopniu.

    --
    Kruk@ -\ | I am Julius Borg: We Came, We Scanned, We
    }-> epsilon.eu.org | assimilated.

  • 12. Data: 2009-05-04 14:45:34
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek B"
    >
    > Wątpliwe. Nie w takim stopniu.
    zalej wodę do chłodnicy i sprawdź czy zamarzająca woda szkód nie narobi.
    linka do opisu z fotkami
    http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=52
    3620

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2009-05-04 15:03:51
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek B"
    >zalej wodę do chłodnicy i sprawdź czy zamarzająca woda szkód nie narobi.
> [...]

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że w chłodnicy masz wodę w środku, a
    nie na zewnątrz?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ This isn't an error message; I'm just \show-
    \ K...@e...eu.org / ing something.(TeX)

  • 14. Data: 2009-05-04 15:24:17
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że w chłodnicy masz wodę w środku, a
    > nie na zewnątrz?

    Z tego co ja skumalem, to kolektor tez zalewasz w srodku.
    Inaczej to nie ma najmniejszego sensu, a tak? Kto wie, jest szansa chociaz
    wiele zalezy od grubosci scianek kolektora i "ostrosci" wgniecenia.

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok

  • 15. Data: 2009-05-04 15:31:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Darek F."
    >Z tego co ja skumalem, to kolektor tez zalewasz w srodku.

    Najwyraźniej co innego rozumiemy przez "zalewasz". Jak dla mnie
    zalewanie jakiegoś obiektu to włożenie go do pojemnika i napełnienie
    pojemnika wodą. Autorowi pewnie chodziło o coś innego.

    >Inaczej to nie ma najmniejszego sensu,

    No właśnie.

    --
    [------------------------] Microsoft Office 2000: To wciąga
    [ K...@e...eu.org ]

  • 16. Data: 2009-05-04 15:38:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 04 May 2009 17:03:51 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek B"
    523620

    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że w chłodnicy masz wodę w środku, a
    > nie na zewnątrz?

    a w tej rurze to gdzie? myślałeś, że wkładasz do miski? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 17. Data: 2009-05-04 15:40:13
    Od: Arni <a...@N...spam>

    masti pisze:

    >>> http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=52
    3620

    > a w tej rurze to gdzie? myślałeś, że wkładasz do miski? :)

    i otrzymujemy rure całkowicie wklęsłą czyli antyrure :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2009-05-04 16:22:21
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Marek B <r...@n...net.pl> wrote:

    >zalej wodę do chłodnicy i sprawdź czy zamarzająca woda szkód nie narobi.

    Spoko, chlopaki juz sie rozgladaja za zamrazarkami i tylko tak sie
    przekomarzaja, jak zwykle;) Ja w kazdym razie mam chec wyprobowac.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2009-05-04 16:33:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Darek F."
    >
    > Najwyraźniej co innego rozumiemy przez "zalewasz".

    Ić w końcu zalej se pałę i zresetuj, może przestaniesz się czepiac byle
    drobiazgu który dziwnym trafem jest problematyczny tylko dla Ciebie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-05-04 16:35:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marek B pisze:
    > cześć
    >
    > 1.odkręcasz kolektor
    > 2.można trochę obmyć z zewnątrz (jak kobieta zobaczy brudną rurę w
    > zamrażalce to będzie zadyma)
    > 3.zalewasz wodą tak aby lustro wody było powyżej zagiętej części, w
    > żadnym razie nie zatykaj rury z żadnej ze stron!
    > 4.na nockę do lodówki
    > 5.jeżeli po jednym zabiegu nie pomogło w 100% to czynność powtarzać do
    > uzyskania zamierzonego efektu.

    Hmmm, ciekawy sposób i nawet może działać. Nie mogę się doczekać na
    relację kolegi TomB12 z wdrożenia go w jego przypadku.