  • 41. Data: 2009-05-06 20:43:23
    Temat: Re: Jak naprawic
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Tue, 05 May 2009 10:19:15 +0200, Lama <l...@l...cc> wrote:

    > Ale jest jeszcze jedna możliwość:
    > http://www.allegro.pl/item608564396_przyrzad_do_posz
    erzania_rur_wydechowych_29_44_mm.html

    A ja chciałbym zobaczyć jak stosujesz to w zagiętej rurze czy kolanku :-D

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciągle rozbita)

  • 42. Data: 2009-05-07 07:20:17
    Od: Lama <l...@l...cc>

    -Demonos- pisze:

    erzania_rur_wydechowych_29_44_mm.html

    > A ja chciałbym zobaczyć jak stosujesz to w zagiętej rurze czy kolanku :-D

    Pewnie mnie coś ominęło, ale gdzie jest mowa o tym, że chodzi o "zagiętą
    rurę czy kolanko" ?
    Z resztą jak się nie da, to nie. Trudno. To tylko podpowiedź.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 43. Data: 2009-05-07 09:32:31
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Lama pisze:

    erzania_rur_wydechowych_29_44_mm.html

    > Pewnie mnie coś ominęło, ale gdzie jest mowa o tym, że chodzi o "zagiętą
    > rurę czy kolanko" ?

    Kolektora wydechowego w moto z profilu kwadratowego albo iluśtamkątnego
    to ja jeszcze nie widziałem, ale ja to młody jestem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 44. Data: 2009-05-07 11:25:34
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Magic pisze:
    > Kolektora wydechowego w moto z profilu kwadratowego albo iluśtamkątnego
    > to ja jeszcze nie widziałem, ale ja to młody jestem.

    Ja też nie, a ktoś o takim wspomniał ?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 45. Data: 2009-05-07 16:28:04
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Magic pisze:
> [...]

    sprawdziłem - nie było

    > Kolektora wydechowego w moto z profilu kwadratowego albo iluśtamkątnego
    > to ja jeszcze nie widziałem, ale ja to młody jestem.

    widzisz, musisz sobie wyobrazic ze kolektor pod spodem ma kawałek
    prostego odcinka i na tym odcinku tez sie moze wgiac. Jakby nie patrzył
    - wgiecie bedzie na prostej rurze :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"