  • 31. Data: 2009-05-05 07:47:50
    Temat: Re: Jak naprawic
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 04.05.2009 TomB12 <b...@g...pl> napisał/a:

    > Szczerze powiedziawszy niegłupi pomysł , sprawdze jutro na firmie czy mi sie
    > kolektor do zamrażarki zmieści i dam znać czy patent działa.

    Dzieśtam na jutubach widziałem patent na prostowanie wklęśnięć karoserii.
    Polegało to na tym iż należało rozgrzać wklęśniętą blachę suszarką/opalarką
    po czym gwałtownie schłodzić powietrzem w puszce (do dmuchania komputerów).
    Powietrze należało uwalniać w pozycji odwrotnej do oczywistej - dzięki czemu
    psikało się jego skroploną postacią, która to z kolei rozprężając się już
    na powierzchni blachy - chłodziła ją bardzo skutecznie.
    Nie wiadomo czy zadziała na kolektor ale chyba warto spróbować przed
    demontażem?

    --
    Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować,
    W kilku nie do końca pięknych słowach. Z wyrazami szczerej niewdzięczności,

  • 32. Data: 2009-05-05 07:51:42
    Temat: Re: Jak naprawic "wklęsły"wydech
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ciekawe czy to zadziala tez na organiczne rury....

    chcesz sie dac zamrozic?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2009-05-05 08:00:47
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A do czego jest dana rura? :D
    Do tego samego tylko wprostprzeciwnie.

    "dzien dobry jestem lopa" ;)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 34. Data: 2009-05-05 08:19:15
    Od: Lama <l...@l...cc>

> [...]
    > po czym gwałtownie schłodzić powietrzem w puszce (do dmuchania komputerów).

    Tak to można wyrównać nierówną blachę (z resztą trzeba mieć spooore
    doświadczenie, żeby sie to udało), ale nie załamanie rury. Szkoda czasu
    i pracy.
    Ale jest jeszcze jedna możliwość:
    http://www.allegro.pl/item608564396_przyrzad_do_posz
    erzania_rur_wydechowych_29_44_mm.html

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 35. Data: 2009-05-05 08:35:45
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    Piotrek Roczniak pisze:

> [...]
    > na powierzchni blachy - chłodziła ją bardzo skutecznie.
    > Nie wiadomo czy zadziała na kolektor ale chyba warto spróbować przed

    jak jeszcze jutjubów i powietrza w puszkach nie było na świecie to się
    szmatę zamoczoną w zimnej wodzie przykładało :)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 36. Data: 2009-05-05 14:56:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sir Piernik"
    >Zamiast grzecznie przyznac ze nie rozrozniasz "zalewac" od "zanurzasz"
    >to jeszcze sie stawiasz.

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=zala%E6
    Ty też mógłbyś się odpieprzyć.

    --
    Kruk@ -\ | pokorny kij dwie matki ssie, a każde cielę
    }-> epsilon.eu.org | ma dwa medale.(kasica)

  • 37. Data: 2009-05-05 15:00:03
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    ...>8
    > różnie zrozumieliśmy "zalewasz"

    Zamiast grzecznie przyznac ze nie rozrozniasz "zalewac" od "zanurzasz"
    to jeszcze sie stawiasz.
    Polityk jakis czy co?!

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 38. Data: 2009-05-05 20:36:26
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    ...>8
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=zala%E6
    > Ty też mógłbyś się odpieprzyć.

    A "zanurzasz" juz nie pokazales?
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=zanurzy%E6
    Oprocz grzebania w necie trzeba jeszcze myslec, dopiero wtedy mamy jakie
    takie wyniki.
    Dales czlowieku ciala i nawet nie potrafisz sie przyznac :(
    Dorosniesz kiedys (mam nadzieje).

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 39. Data: 2009-05-05 21:14:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sir Piernik"
    >A "zanurzasz" juz nie pokazales?

    A w oryginale było coś o zanurzaniu? Nie było. Było o zalewaniu powyżej
    poziomu kolanka.

    >Oprocz grzebania w necie trzeba jeszcze myslec,

    Zgadza się. Najwyraźniej jeszcze tego nie pojąłeś.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb This isn't an error message; I'm just \show-
    `b K...@e...eu.org d' ing something.(TeX)

  • 40. Data: 2009-05-06 20:16:10
    Od: Marek <g...@w...pl>

> [...]
    > psikało się jego skroploną postacią, która to z kolei rozprężając się już
    > na powierzchni blachy - chłodziła ją bardzo skutecznie.

    Taniej i i do tego bardzo skutecznie jest schładzać CO2 od migomatu (jak
    ktoś robi blacharkę to ma napewno).

    Pozdrawiam,
    Marek