  • 21. Data: 2011-02-21 14:49:50
    Temat: Re: Jak odpalić Harley Davidson Electra Glide?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-21 18:28, KJ Siła Słów pisze:

    > Jak bedziesz mial 70 lat to wtedy wlasnie bedzie to tak dzialac jak
    > opisalem ;-)

    A Ty myslisz, ze majac 70 lat, bedzie mnie wtedy z emerytury stac na
    nowy? Pewnie wtedy kupie wlasnie model 2010 :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 22. Data: 2011-02-21 22:01:20
    Temat: Re: Jak odpaliÄ&#65533; Harley Davidson Electra Gl ide?
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-20 21:23, adrianadernew pisze:
    > Kuczunapisal

    > no bo zobacz, ja mam 2 klucze i 2 piloty i jak wsadzam kluczyk i
    > przekręcam to pokrętło to mi świeci na konsoli CZERWONY kluczyk i
    > kierunkowskazy migają ;//// na przemian o co tu chodzi?

    Baterie w kluczyku zmien.

    > musze zmienic te
    > ustawienia w konsoli na inna strefe tak?

    KJ to zartownis, wkrecil Cie.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 23. Data: 2011-02-21 22:04:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-21 23:01, Piotr May pisze:

    > Baterie w kluczyku zmien.

    Ale Piotrusiu, w tych kluczyczkach nie ma bateryjek. Z Pezo Ci sie pomylilo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2011-02-21 22:09:14
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-21 23:04, Kuczu pisze:

    > Ale Piotrusiu, w tych kluczyczkach nie ma bateryjek. Z Pezo Ci sie
    > pomylilo.

    Jestes pewien ? nie pamietam, a nie mam pod reka HD :) na moje:
    imobilajzer/alarm musi sie kontaktowac z baza, sam z siebie nie wytwarza
    energii a bez energii nie wytworzy pola i tym samym nie wylaczy alarmu.

    Myle sie ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 25. Data: 2011-02-21 22:16:08
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Piotr May pisze:

> [...]
    > imobilajzer/alarm musi sie kontaktowac z baza, sam z siebie nie wytwarza
    > energii a bez energii nie wytworzy pola i tym samym nie wylaczy alarmu.

    baterie sa w pilotach z guzikami. immo wystarcza pętla indukcyjna, ktora
    go pobudza do życia. To tak w uproszczeniu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 26. Data: 2011-02-21 22:22:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-21 23:09, Piotr May pisze:

> [...]
    > imobilajzer/alarm musi sie kontaktowac z baza, sam z siebie nie wytwarza
    > energii a bez energii nie wytworzy pola i tym samym nie wylaczy alarmu.

    W tym systemie kluczyczek to kluczyczek a pilotek to pilotek. Dwa
    oddzielne urzadzenia. Na dodatek pilotek nie ma klawiszkow tylko dziala
    zblizeniowo.

  • 27. Data: 2011-02-21 22:23:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-21 23:16, Arni pisze:

    > baterie sa w pilotach z guzikami. immo wystarcza pętla indukcyjna, ktora
    > go pobudza do życia. To tak w uproszczeniu

    Nestepny co ma skrzywienie samochodowe i probuje je odniesc do Harleya :)

  • 28. Data: 2011-02-21 22:39:35
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nestepny co ma skrzywienie samochodowe i probuje je odniesc do Harleya :)

    transponderowi jest obojetne czy obsługuje samochód czy motocykl,
    naprawde :) Moze byc dotykowy, zblizeniowy, w formie pastylki albo
    karty. Albo breloczka. Pilot musi miec guziki, inaczej nie jest pilotem :)

    czy tu nie piszą o tym samym? :
    http://www.hdforums.com/forum/touring-models/594149-
    toll-transponder-mounted-inside-batwing.html

  • 29. Data: 2011-02-21 22:48:27
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kuczu pisze:

> [...]

    naprawde :) Moze byc dotykowy, zblizeniowy, w formie pastylki albo
    karty. Albo breloczka. Pilot musi miec guziki, inaczej nie jest pilotem :)

    Dla starszych i leniwych Harleyowców wymyślono Smart Security System:
    elektroniczny immobilizer ze zintegrowanym urządzeniem alarmowym i
    pilotem, bez kluczyków. Należy nosić przy sobie jedynie rodzaj
    transpondera. Kiedy jeździec o kilka metrów odejdzie od motocykla,
    urządzenie samoczynnie uaktywnia się. Zbliżysz się do maszyny z
    transponderem w kieszeni i już możesz ją odpalać. Dopóki nie zgubisz
    transpondera - wszystko jest OK. Jeśli go stracisz lub należysz do
    bałaganiarzy - masz kłopot. Wystarczy choćby najdelikatniejsza próba
    złożenia bocznej podstawki 314-kilogramowego Night Traina 96, aby zawył
    alarm i zadziałało odcięcie zapłonu. Na szczęście Smart Security System
    nie jest jedyną możliwością - w dalszym ciągu można używać klasycznych
    kluczyków (stacyjka i blokada kierownicy).

  • 30. Data: 2011-02-22 06:00:34
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-21 23:22, Kuczu pisze:

    > W tym systemie kluczyczek to kluczyczek a pilotek to pilotek. Dwa
    > oddzielne urzadzenia. Na dodatek pilotek nie ma klawiszkow tylko dziala
    > zblizeniowo.

    Przeciez to (chyba ?) jasne ze mowiac "kluczyk" mialem na mysli pilota.
    Tym bardziej ze w nowszych HDkach kluczyk sluzy tylko i wylacznie do
    zblokowania stacyjki a nie do odpalenia.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl