  • 71. Data: 2016-09-16 04:51:10
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/nqh8fs$cul$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Big Jack* napisał(-a):

    > Pierwsza próba naprawy była nieudana, dopiero po drugiej zaczęło
    > wszystko hulać :)

    A dzisiaj odebrałem e-fakturę w której ze zdumieniem przeczytałem, że
    ustawienie przekierowania i jego wyłączenie zżera impulsy :/
    http://hostmat.eu/images/50838579094874676906.png
    Trzeba będzie chyba poczytać szczegółową taryfę, tylko gdzie takiej
    szukać?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 72. Data: 2016-09-16 13:19:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości
> [...]
    >http://hostmat.eu/images/50838579094874676906.png
    >Trzeba będzie chyba poczytać szczegółową taryfę, tylko gdzie takiej

    Impulsow juz dawno nie ma, a zlotowek jak widac nie zzera.

    Ciekawe ... samo wyszlo, dodali przekierowania do billingu, czy
    musieli skorygowac naliczanie oplat :-)

    No bo za same przekierowane rozmowy to placisz ... przynajmniej za te
    skierowane na komorki ...

    J.

  • 73. Data: 2016-09-16 15:46:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Impulsow juz dawno nie ma, a zlotowek jak widac nie zzera.

    Nie ma impulsów? To co jest? Jak zwał, tak zwał. Ja tego czegoś w swoim
    abo mam 15 sztuk na okres rozliczeniowy. Złotówek (jeszcze) nie zeżarło,
    bo nie przekroczyłem limitu 15.

    > Ciekawe ... samo wyszlo, dodali przekierowania do billingu, czy
    > musieli skorygowac naliczanie oplat :-)
    >
    > No bo za same przekierowane rozmowy to placisz ... przynajmniej za te
    > skierowane na komorki ...

    To były same włączenia/wyłączenia przekierowań, bez odebranych rozmów.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 74. Data: 2016-09-16 15:52:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    *J.F.* napisał(-a):
    >Nie ma impulsów? To co jest?

    Cennik, za minute, rozliczanie sekundowe ...

    >Jak zwał, tak zwał. Ja tego czegoś w swoim abo mam 15 sztuk na okres
    >rozliczeniowy. Złotówek (jeszcze) nie zeżarło, bo nie przekroczyłem
    >limitu 15.

    A to chyba masz jakis stary socjalny ... chyba zreszta
    najsensowniejszy obecnie ...

    J.

  • 75. Data: 2016-09-16 18:02:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > A to chyba masz jakis stary socjalny ... chyba zreszta
    > najsensowniejszy obecnie ...

    Plan podstawowy - dawniej socjalny

    --
    Big Jack