    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Subject: Jak się pozbyć Ulubionych kontaktów w telefonie?
    Date: Mon, 23 May 2016 21:53:36 +0200

    W telefonie Samsung z androidem wszystkie kontakty, jak na któryś
    zadzwonię lokują się w zakładce ULUBIONE.
    Nie wiem jak się tego pozbyć. Już nawet nie samej zakładki chcę się
    pozbyć tylko szczególnie, żeby mi się kontakty tam nie zapisywały po
    zadzwonieniu.
    Może gdzieś to sobie ustawiłam, ale szukam i nie widzę opcji ustawień w
    Ulubionych.

    --
    animka