  • 1. Data: 2016-05-23 21:53:36
    Temat: Jak się pozbyć Ulubionych kontaktów w telefonie?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W telefonie Samsung z androidem wszystkie kontakty, jak na któryś
    zadzwonię lokują się w zakładce ULUBIONE.
    Nie wiem jak się tego pozbyć. Już nawet nie samej zakładki chcę się
    pozbyć tylko szczególnie, żeby mi się kontakty tam nie zapisywały po
    zadzwonieniu.
    Może gdzieś to sobie ustawiłam, ale szukam i nie widzę opcji ustawień w
    Ulubionych.

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-05-26 20:57:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 22:03:41 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> [...]
    > zadzwonieniu.
    > Może gdzieś to sobie ustawiłam, ale szukam i nie widzę opcji ustawień w

    Spróbuj usunac wszystko w rejestrze polaczen. jak bedzie pusty to ulubione powinny
    rowniez byc puste.