  • 1. Data: 2012-10-12 21:19:31
    Temat: Jak sie pozbyc starych opon?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli odpada
    wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2012-10-12 21:31:35
    Temat: Re: Jak sie pozbyc starych opon?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-10-12 21:19, RadekNet pisze:
    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    > odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.
    Oddać do zakładu wulkanizacyjnego, powinni przyjąć, oni to oddają do
    recyclingu (przeważnie idzie do mielenia a potem jako dodatek do
    nawierzchni asfaltowych)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-10-12 21:38:58
    Od: tÎż

    RadekNet wrote:

    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    > odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    Klombik sobie pierdolnij. :))

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-10-12 21:42:48
    Od: Tadzik <f...@f...com>

    On Fri, 12 Oct 2012 21:19:31 +0200, RadekNet
    <r...@r...com> wrote:
    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    odpada
    > wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    Widzialem reklame na samochodzie: darmowy odbior i utylizacja
    zuzytych opon
    Odpowiada?
    Poszukaj czy u Ciebie ktos takich uslug nie swiadczy
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 5. Data: 2012-10-12 21:50:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ek-netbook
    *RadekNet* napisał(-a):

    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    > odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    Czekaj na jakąś demonstrację/manifestację przed Sejmem ;)

    Tanio, owszem. Ale czy legalnie...

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2012-10-12 21:54:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-12 21:50, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ek-netbook

    > Czekaj na jakąś demonstrację/manifestację przed Sejmem ;)
    >
    > Tanio, owszem. Ale czy legalnie...

    I tam - zawsze może otworzyć "szczękę" gdzie po drodze i zupełnie
    legalnie je sprzedawać ;)

  • 7. Data: 2012-10-12 21:57:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-12 21:19, RadekNet pisze:
    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    > odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.
    >
    > Pozdr.

    Jak w rozmiarach uznanych przez fanów BMW to "upalacze" zabiorą z
    uśmiechem na twarzy :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-10-12 22:03:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.10.2012 21:57, Lewis pisze:

    > Jak w rozmiarach uznanych przez fanów BMW to "upalacze" zabiorą z
    > uśmiechem na twarzy :)

    jak masz opony o średnicy 1.5metra (takie jak traktor na tylnej osi) ja
    chętnie przyjmę parę sztuk

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-10-12 22:38:13
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-10-12 21:19, RadekNet pisze:
    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    > odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    W Szczecinie są punkty zbiórki odpadów problemowych - opony można im
    oddać :-) Za free oczywiście.
    Paweł

  • 10. Data: 2012-10-12 23:15:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-12 22:03, ToMasz pisze:

    > jak masz opony o średnicy 1.5metra (takie jak traktor na tylnej osi) ja
    > chętnie przyjmę parę sztuk
    >
    > ToMasz

    Będę miał zbędne dwie sztuki 16.9 R38 pasi? :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis