  • 21. Data: 2012-10-13 12:15:14
    Temat: Re: Jak sie pozbyc starych opon?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-13 11:15, sklep pisze:

    > jak mi wejdzie na pakę partnera 2 osobowego - biorę jedną na pewno,
    > drugą jeszcze nie wiem. Nie wiem też czy dam radę 2 przewieźć

    Jakieś 170cm średnicy i z 40cm szerokości. No i waży ze 100kg :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 22. Data: 2012-10-13 12:23:05
    Od: Tadzik <f...@f...com>

    On Sat, 13 Oct 2012 10:56:53 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale trzeba miec 5 ton :-)

    Ee chyba nie, widzialem to na busie. No chyba, ze ten bus to z tych
    przeladowywanych ;)

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 23. Data: 2012-10-13 16:26:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 12:23:05 +0200, Tadzik napisał(a):
    > On Sat, 13 Oct 2012 10:56:53 +0200, "J.F."
    >
    > Ee chyba nie, widzialem to na busie. No chyba, ze ten bus to z tych
    > przeladowywanych ;)

    No dobra, z 5t to chyba przesadzilem, ale 100 sztuk trzeba uzbierac
    http://www.utylizacjaopon.pl/Default.aspx?PageId=142

    moze sa i mniejsi :-)

    J.

  • 24. Data: 2012-10-14 10:53:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 11:20:54 +0200, MichałG napisał(a):

    > bardzo dobry zresztą.....
    > Chociaż od czasu masowej budowy boisk z nawierzchniami sbr mysle, że
    > choć czesc idzie do mielenia...

    Do mielenia ida wszystkie, bo trzeba z nich usunac elementy stalowe przed
    spaleniem w cementowni :-)

    Boiska .. byc moze. W Niemczech robia z tego gumowe maty ... do obor, zeby
    krowom bylo wygodniej. Ja tylko o tym ze jak na razie to uslyszalem chyba
    tylko raz o eksperymentalnym odcinku drogi asfaltowo-gumowej.

    J.

  • 25. Data: 2012-10-16 12:59:20
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 14.10.2012 10:53, J.F. wrote:

> [...]
    > krowom bylo wygodniej. Ja tylko o tym ze jak na razie to uslyszalem chyba
    > tylko raz o eksperymentalnym odcinku drogi asfaltowo-gumowej.

    Robia z nich tez plyty EKO takie jak te betonowe. Sa bardziej elastyczne
    i duzo lzejsze. Minus to to ze sa sliskie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z