  • 81. Data: 2009-01-08 15:36:17
    Temat: Re: Jak sie robi portable
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    > W Gimpie jakoś nikt nie płacze, a wpisywać wartości nie możesz chyba

    Można.

    Pozdrawiam,

    Marian

    --
    www.maniooo.pl

  • 82. Data: 2009-01-08 16:01:03
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 07-01-2009 o 13:47:34 Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Jest portable pewnie.

    Najwyraźniej ;-)

    --
    miklo

  • 83. Data: 2009-01-08 16:11:27
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Można.

    Tyle, ze Jankowi nie o to chodzilo :)

  • 84. Data: 2009-01-08 16:43:48
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Tyle, ze Jankowi nie o to chodzilo :)

    Tyle, że to Dominik pisał ;-) . Sprostowałem.

    O co chodzi Jankowi to ja doskonali wiem i absolutnie nie neguję.

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 85. Data: 2009-01-08 17:17:11
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    maniooo (z domu) pisze:
    > Tyle, że to Dominik pisał ;-) . Sprostowałem.

    Masz rację, można rzeczywiście, nie byłem pewny, a i tak wolę tę listę i
    mi starcza :)

    > O co chodzi Jankowi to ja doskonali wiem i absolutnie nie neguję.

    I Gimp umie to co JK chce, czyli jest lepszy od Photoshopa! :)
    (w pewnym stopniu) :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 86. Data: 2009-01-08 17:54:36
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Masz rację, można rzeczywiście, nie byłem pewny, a i tak wolę tę
    > listę i mi starcza :)

    > I Gimp umie to co JK chce, czyli jest lepszy od Photoshopa! :)
    > (w pewnym stopniu) :)

    Chcesz w ten sposob powiedziec ze GIMP interpoluje obraz
    (stosujac jakis algorytm anty-aliasingu) przy dowolnych
    skalach tak jak tego _nie_robi_ PS (o czym pisal Janko)?

    Czy tez chciales powiedziec cos innego ale nie wyszlo? ;)