  • 31. Data: 2012-01-06 15:04:41
    Temat: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Jan 2012 17:24:39 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale komu wyjdzie, następnemu kupującemu przy zakupie?

    Przy kontroli po naprawie przez ubezpieczyciela?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2012-01-06 15:27:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przy kontroli po naprawie przez ubezpieczyciela?

    Znaczy ubezpieczyciel ma kontrolować czy właściciel naprawił auto?
    Z jakiego tytułu?

  • 33. Data: 2012-01-06 16:26:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 6 Jan 2012 15:27:55 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Znaczy ubezpieczyciel ma kontrolować czy właściciel naprawił auto?
    >Z jakiego tytułu?

    Skoro ASO wystawiło fakturę za naprawę, to ubezpieczyciel nie ma prawa
    sprawdzić, czy naprawa została wykonana?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2012-01-06 16:31:47
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/06/2012 04:26 PM, jerzu wrote:

    > Skoro ASO wystawiło fakturę za naprawę, to ubezpieczyciel nie ma prawa
    > sprawdzić, czy naprawa została wykonana?

    Znam przypadek, gdy ubezpieczyciel dostał fakturę do zapłacenia za
    naprawę pojazdu. Faktura nie była z ASO. Został wysłany rzeczoznawca,
    który miał sprawdzić stan z faktury ze stanem faktycznym.
    Na fakturze były wszystkie części nowe i oryginalne.

    Okazało się, że reflektory były klejone, a jakieś-tam inne części nie
    były oryginalne. Ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania.
    Ale było to jakieś 10 lat temu.

  • 35. Data: 2012-01-06 16:40:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 06 Jan 2012 16:31:47 +0100, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:

    >Ale było to jakieś 10 lat temu.

    Ja miałem taką kontrolę w 2010 roku. Naprawa z AC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2012-01-06 16:58:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skoro ASO wystawiło fakturę za naprawę, to ubezpieczyciel nie ma prawa
    > sprawdzić, czy naprawa została wykonana?

    Już wyjaśniałem megrimsowi o co chodziło i nie bardzo mi się chce powtarzać.
    W każdym razie nie chodzi o fakturę od ASO na nieistniejącą wymianę.

  • 37. Data: 2012-01-06 22:23:39
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > U mnie były jeszcze mniejsze uszkodzenia i wymieniono drzwi na nowe.
    > Bez specjalnej walki ASO z ubezpieczycielem.

    OC czy AC?

  • 38. Data: 2012-01-07 10:25:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 6 Jan 2012 22:23:39 +0100, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >OC czy AC?

    AC

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2012-01-07 19:42:08
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2012-01-06 14:55, jerzu pisze:

    > U mnie były jeszcze mniejsze uszkodzenia i wymieniono drzwi na nowe.
    > Bez specjalnej walki ASO z ubezpieczycielem.

    A jaki ubezpieczyciel?

    Ewa

  • 40. Data: 2012-01-07 23:24:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>