  • 41. Data: 2019-03-20 20:03:32
    Temat: Re: Jak sprzedać trupa?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.03.2019 o 16:17, miumiu pisze:
> [...]

    W UK możesz wyrejestrować, ale nie może wtedy stać na terenie publicznym

    > No ale musi byc jakas procedura sprzedazy samochodu obcokrajowcowi i
    > wyrejestrowania go w Polsce, tak zeby ubezpieczyciel i urzad sie juz nie
    > czepial. Ktos przerabial? :)

    Ja zarejestrowałem za granicą swój samochód, do WK nie zgłaszałem bo w
    Polsce na siebie nie przerejestrowałem, zgłosiłem do ubezpieczyciela
    który po zakończeniu polisy (wcześniej się nie kontaktował) nagle
    napisał że mam zapłacić składkę albo muszę wysłać tłumaczony dokument-
    po czym otrzymał tłumaczenie ale zdążył już puścić to do windykacji ;).
    Oczywiście teraz ubezpieczyciel na moje maile nie odpowiada (jak chciał
    składkę to odpisywał w kilka godzin ;), a ja czekam na powolny rozwój
    sytuacji (w zasadzie to grosze do zwrotu za polisę opłaconą za cały rok
    będą), windykacja odpisała że zgłosi się do ubezpieczalni.

    Miałem też sytuację z niewyrejestrowanym przeze mnie autem i mandatem na
    nowego właściciela, pani policjant zużyła służbowe paliwo na dojazd do
    mnie za 50 zł mandatu... Powiedziałem że sprzedałem, a że miałem na
    wierzchu to pokazałem fakturę sprzedaży i sprawa się zakończyła

    Lukasz

  • 42. Data: 2019-03-20 21:19:27
    Od: p...@g...com

    --W UK możesz wyrejestrować, ale nie może wtedy stać na terenie publicznym

    To tak jak w DE czyli 1:2

    Ps może to jakiś komuszy zwyczaj ? Co tam w Skandynawii ? Jutro odpytam Francuza i
    Holendra

  • 43. Data: 2019-03-21 08:26:50
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Mając numer telefonu odzyskanie danych do logowania jest już łatwe.

    W sensie ze z tego numeru typ dzwoni do banku i bank mu takie dane wypapla?

    > Nie stosować smsowych potwierdzeń przelewu.

    Chyba juz tak sie nie da. mbank ostatnio mial sie juz wycofac z
    potwierdzania za pomoca papierowej listy.

    Pzdr

  • 44. Data: 2019-03-21 11:29:08
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 20-03-2019 o 21:19, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > To tak jak w DE czyli 1:2
    >
    > Ps może to jakiś komuszy zwyczaj ? Co tam w Skandynawii ? Jutro odpytam Francuza i

    "Za komuny było lepiej" i można było samochód wyrejestrować i po jakimś
    czasie ponownie zarejestrować.

    :)

    yabba

  • 45. Data: 2019-03-21 11:49:17
    Od: p...@g...com

    --"Za komuny było lepiej" i można było samochód wyrejestrować i po jakimś
    czasie ponownie zarejestrować.

    Francuz mowi ze u nich tez sie da wiec 1:3

    ps moze ktos siega pamiecia kiedy to sie zmienilo ?

  • 46. Data: 2019-03-21 12:03:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-21 o 11:49, p...@g...com pisze:
    > --"Za komuny było lepiej" i można było samochód wyrejestrować i po jakimś
    > czasie ponownie zarejestrować.
    >
    > Francuz mowi ze u nich tez sie da wiec 1:3
    >
    > ps moze ktos siega pamiecia kiedy to sie zmienilo ?

    Kiedy to nie ale na pewno było tłumaczone ekologią i wymogami unii.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2019-03-21 12:50:38
    Od: p...@g...com

    https://www.rdw.nl/particulier/voertuigen/auto/tijde
    lijk-niet-gebruiken/schorsing-online-aanvragen

    Holandia i 1:4

  • 48. Data: 2019-03-21 13:08:13
    Od: p...@g...com

    w 2017r Kukiz chcial dobrze
    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1007678,czaso
    wo-wyrejestrowac-bedzie-mozna-nie-tylko-ciezarowke.h
    tml

  • 49. Data: 2019-03-26 19:13:23
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 19.03.2019 o 10:03, Bolko pisze:
    > Sprzedaje samochód pierwszy raz od 10 lat.
    > Auto ma 20 lat, 10 lat u mnie.
    > Jakie informacje są istotne przy tego typu samochodach.
    > Poza tym że jeżdzi i ma ubepieczenie/przegląd?
    > Bo auto jest bezwypadkowe ale nie wygląda na takie
    > 10 lat w Krakowie.

    Dziś ciężko sprzedać takie auto.
    Brat sprzedawał Primere - 15 lat, krajowy cena 3k, nawet nikt nie
    dzwonił. Ja sprzedawałem Astrę - 20 lat cena poniżej 2k też nikt nie
    dzwonił.
    Auta w stanie dobrym, naprawy robione na bieżąco, opony, akumulatory
    stan bardzo dobry. Takie czasy...
    A z drugiej strony sprzedawałem też Corolle E11, też 20 lat i poszła za
    6500.

    pzdr
    Adam

  • 50. Data: 2019-03-26 20:14:54