  • 51. Data: 2019-03-26 23:21:27
    Temat: Re: Jak sprzedać trupa?
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 20.03.2019 o 17:13, miumiu pisze:

    > No pieknie. Kto tu jest wiec odpowiedzialny? Bank za hujowe zabezpieczenia?
    > Operator ze niedostateczna weryfikacje danych?
    >
    > Zlodziej musial jeszcze znac login i haslo ofiary.
    >
    > Jak sie zabezpieczyc przed takim oszustwem?
    >
    > Pzdr

    nazwę banku, login (hasło można odzyskać), do tego imię, nazwisko, pesel
    i numer telefonu
    sporo tego

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 52. Data: 2019-03-26 23:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@p...onet.pl ...

    > Dziś ciężko sprzedać takie auto.
    > Brat sprzedawał Primere - 15 lat, krajowy cena 3k, nawet nikt nie
    > dzwonił. Ja sprzedawałem Astrę - 20 lat cena poniżej 2k też nikt nie
    > dzwonił.
    > Auta w stanie dobrym, naprawy robione na bieżąco, opony, akumulatory
    > stan bardzo dobry. Takie czasy...
    > A z drugiej strony sprzedawałem też Corolle E11, też 20 lat i poszła
    > za 6500.

    Bo takie auto to najłatwiej znajomemu sprzedac.
    Ja ostatnio tez sprzedawałem takie 20 letnie.
    Kumpel kupił i jest w niebo wziety...
    Jak był wymienic olej to mechanik powiedział cytuje "nie wierze w to co
    widze"
    Ale na przegladzie ostatnim tez mnie tak przeryli ze hoho i stwierdzili
    ze nie spodziewali sie takiego stanu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 53. Data: 2019-03-27 08:52:44
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 26.03.2019 o 20:14, Kris pisze:
    > Corolla do Afryki zapewne wyjechała

    Z tego co wiem, taryfiarz wziął.... Fakt to auto było bardzo niezawodne.
    pzdr
    Adam

  • 54. Data: 2019-03-27 09:13:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 marca 2019 08:52:44 UTC+1 użytkownik adam napisał:

    > Z tego co wiem, taryfiarz wziął.... Fakt to auto było bardzo niezawodne.

    Pisałem o tej Afryce nieprzypadkowo
    Hanbdlarze swego czasu(a może i dzisiaj tez) skupowali stare toyoty(nawet takie
    bardzo dojechane) i sprzedawali je do Afryki

    https://www.google.com/search?q=toyoty+do+afryki&rlz
    =1C1GCEU_plPL819PL819&oq=toyoty+do+afryki&aqs=chrome
    ..69i57.5368j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  • 55. Data: 2019-03-27 13:39:48
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 27.03.2019 o 09:13, Kris pisze:

> [...]
    =1C1GCEU_plPL819PL819&oq=toyoty+do+afryki&aqs=chrome
    ..69i57.5368j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    Tak znam temat, ale pamiętam jak sprzedawałem a to był listopad 2017 to
    już były nowe przepisy, że starszych jak 10 lat nie mogli importować
    (lub podobna regulacja) stąd jedynie nowsze jeszcze do Afryki, na
    starsze popyt zmalał.

    pzdr
    Adam