  • 11. Data: 2009-07-24 14:02:20
    Temat: Re: Jak to wysłać?
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    slawek wrote:
    > Niesmak to jedno. Drugie to np. sprawdzanie *wszystkich* którzy użyli
    > danego serwera, bo tam akurat jakiś jeden (lub więcej) pedofil coś
    > wrzucił.

    Chcesz powiedziec, ze smutni panowie w treczach odwiedzaja tych, co
    wyslali cos na voila.pl badz imageshack.us?

  • 12. Data: 2009-07-24 14:06:14
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h4cegv$teu$...@n...onet.pl...
    > Program do ftp masz w systemie, fakt, że niewygodny, ale jest... W
    > zasadzie każdy rozsądny manager plików ma wbudowaną obsługę ftp....

    Dlaczego niewygodny? Całkiem wygodny, pamiętać tylko o bi należy. Przy
    okazji - obsługa ftp wmontowana w IE z Visty nie lubi ściągania image z
    Linuksem, ftp command line nie ma z tym trudności, ale chyba reget nie
    działa. Drobiazg - ftp nie jest bezpieczny - hasło śmiga bez zaszyfrowania.
    Drobiazg, bo i tak nie używam bez tunelowania.

    Ale chodzi o znalezienie ŁATWEJ metody na "ożenienie" uu-news z np. plikami
    PDF (które mogą np. zawierać wykresy, wzory, tabele) lub ogólnie
    załącznikami (kod źródłowy) - bez robienia chlewa w rodzaju
    pl.comp.programming.binaries - na tyle łatwej, aby mi się chciało mimo lata
    i wakacji :)

    slawek

  • 13. Data: 2009-07-24 14:06:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    slawek pisze:
    > Tak na oko to www.rapidshare.de niemal spełnia te warunki.

    Jeśli nie ma ograniczeń co do ilości ściągniętych danych. Ci którzy maja
    dynamiczne ip, mogą móc nie ściągnąć, bo ktoś wykorzysta już limit
    ściągnięć ściągając udostępnione tam różne mniej lub bardziej legalne
    dane...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2009-07-24 14:07:46
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 14:48:46 +0200, slawek napisał(a):

    > Metaproblem - jak wysłać do pl.comp.programming np. wykres? RapidShare
    > ograniczył liczbę pobrań do 10, czyli odpada. Zaśmiecanie forum przez
    > kodowanie UU oczywiście odpada. Więc co się najlepiej nadaje - aby przesłać
    > załączniki do news, tzn. wykres/pdf z równaniami, takie rzeczy. Wrzuta itp.
    > dziwnie kojarzą się z jakimiś piratami - co budzi niesmak. Co polecacie?

    odsiebie.com - nawet logować się nie trzeba, żeby coś zamieścić.

    --
    GLaF

  • 15. Data: 2009-07-24 14:12:56
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Marudzisz.
    Postaw wlasny serwer:P

  • 16. Data: 2009-07-24 14:20:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-24, slawek <s...@h...pl> wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Polimeryzowałbym - trzeba instalować jakieś coś w systemie. Nie chcę
    > instalować. Powinno jechać z poziomu przeglądarki.

    Nie trzeba. To tylko wygodny ficzer.
    https://www.getdropbox.com/login
    A przez webinterface, po rejestracji, mam zakładkę 'upload'.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2009-07-24 14:22:29
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    > Chcesz powiedziec, ze smutni panowie w treczach odwiedzaja tych, co
    > wyslali cos na voila.pl badz imageshack.us?

    Coś takiego przypadkiem mi wyskoczyło

    voila-[...].com is a domain controlled by two nameservers at sexxxline. com
    . They are on the same IP network .

    zamiast nawiasu z trzykropkiem coś tam jest, ale z oczywistych względów nie
    napiszę co.

    Co do smutnych panów z poczuciem obowiązku... to skąd pewność że ja sam nie
    jestem takim kimśtam?

    No cóż, ciekawe co ma jakaś giełda części (i jakich) do voila.pl ?

    Różnych rzeczy człowiek się dowiaduje. Jak szuka.

    slawek

  • 18. Data: 2009-07-24 15:35:05
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > A przez webinterface, po rejestracji, mam zakładkę 'upload'.

    No cóż, poszukałem i wyszło mi że chyba najwygodniejszy jest:
    http://drop.io .

    Upload trywialnie prosty, download chyba też, wygląda z grubsza na to że
    treści są monitorowane (NY/USA plus sensowna procedura zgłaszania nadużyć),
    można zanim się pobierze przejrzeć zawartość. Darmowe. Wygląd dojrzały (tak,
    zajrzałem też do wrzuty - i po prostu mnie od-rzuciło). Jedyny pikuś jaki mi
    się przytrafił, to myślałem że wrzucam mały pliczek - a wyszło 60 stron
    numerycznych śmieci. Trochę to poleży i zniknie - w końcu to tylko 300 KB.

    Easy-share np. odrzuciło mnie dwoma ficzerami - primo po wybraniu języka
    polskiego pojawia się mix angielskiego i polskiego (nie wszystko dobrze
    przetłumaczone). Secundo - to ważniejsze - procedura zgłaszania nadużyć -
    wyraźnie widać że jaja sobie robią (tzn. fakt że dany materiał narusza itd.
    mają według nich prawo zgłaszać jedynie posiadacze copyrightu do w/w, sic!)

    Acha... byłbym zapomniał - chodziło mi nie tylko o to, abym ja miał łatwo -
    ale aby to było rozwiązanie symetrycznie dostępne dla wszystkich
    dyskutantów. Postawienie serwera nie spełnia w/w - nie każdy ma.

    slawek

  • 19. Data: 2009-07-24 15:37:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Ale kolega Slawek nie chce zakladac konta, logowac sie,
    odbierac mejli i w ogole nie wiadomo, co by chcial...
    Z jego wypowiedzi mialoby to wygladac tak:
    wysylasz na serwer bez autoryzacji (ale bezpiecznie, jak tylko mozna).
    Dla mnie, to kolega Slawek sam nie wie, czego chce:)

  • 20. Data: 2009-07-24 15:49:15
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...pl>

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):

    > Nie podoba mi się. Pozwala przeglądać katalogi. A nie powinien.
    Pozwala tylko na to, na co pozwoli wysyłający.