  • 21. Data: 2016-05-30 09:05:46
    Temat: Re: Jak wygladac powinna sprzedaz samochodu handlarzowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-27 o 20:19, P.B. pisze:

    > A jak za rok przyjdzie policja i zapyta kto tym samochodem właśnie
    > zatankował cały zbiornik paliwa i podczas ucieczki potrącił policjanta, to
    > co powiesz? Że sprzedałeś na gębę jakiemuś ziutkowi, który miał przyslać
    > umowę i nie przysłał?

    W sumie sprzedała - na podstawie umowy ustnej. Dane ziutka pewnie zna.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2016-05-30 09:12:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-28 o 07:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Brawo Zenku, jak zwykle wykazałes się mega "kompetencją"...

    Z gówna bara nie ukręcisz;)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-05-30 09:41:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Bez tupnięcia się nie liczy. Let's try again.

    lol!

    uzasadnij czemu niekoniecznie idioci - czytam ten wątek i nie widzę
    żadnego powodu by sprzedać auto z taką umową.

  • 24. Data: 2016-05-30 09:54:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-30 o 09:41, sirapacz pisze:

    > lol!
    >
    > uzasadnij czemu niekoniecznie idioci - czytam ten wątek i nie widzę
    > żadnego powodu by sprzedać auto z taką umową.

    Aby dostać kasę. W razie mandatów wskazać komu się powierzyło pojazd.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2016-05-30 10:19:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-05-30 o 09:54, Liwiusz pisze:

    > Aby dostać kasę. W razie mandatów wskazać komu się powierzyło pojazd.

    kasę można dostać sprzedając normalnie samochód z pisemną umową z drugą
    stroną umowy a nie umowa in blanco która chyba z założenia jest
    niezgodna z prawem. jest?

  • 26. Data: 2016-05-30 10:49:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-30 o 10:19, sirapacz pisze:

    > kasę można dostać sprzedając normalnie samochód z pisemną umową z drugą
    > stroną umowy a nie umowa in blanco która chyba z założenia jest
    > niezgodna z prawem. jest?

    Pomyliłeś podwątki - tu o umowie in blanco nic nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2016-05-31 13:23:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 27 May 2016 04:34:15 -0700 (PDT)
    Majka <k...@g...com> wrote:

    > Tak samo jak każdej innej osobie fizycznej, czy inaczej?

    Dokładnie tak samo.
    Kiedyś sprzedałem auto, jak się później okazało handlarzowi. Z rok później dostałem
    wezwanie na komende w celu złożenia wyjaśnień, jak się okazało mało że nie
    przerejestrował auta na siebie, to jeszcze zrobił jakąś lewą przekładkę i sprzedał
    lewe auto z numerami mojego dalej. Umowa w znacznej mierze skróciła wyjaśnienia.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 28. Data: 2016-05-31 23:00:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Wpisywanie daty po terminie zawarcia umowy jest przestepstwem przeciwko
    dokumentom, czy jakos tak. Calkiem realne i wysokie kary za to groza.
    ---
    Pierdoły. Na każdy dokument można nanosić poprawki.

  • 29. Data: 2016-05-31 23:05:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

> [...]
    kasę można dostać sprzedając normalnie samochód z pisemną umową z drugą
    stroną umowy a nie umowa in blanco która chyba z założenia jest
    Umowa może mieć dowolną postać. Najwyżej do czegoś nie będzie się nadawać.

  • 30. Data: 2016-06-01 07:46:48
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-05-30 09:41, sirapacz wrote:
    > uzasadnij czemu niekoniecznie idioci - czytam ten wątek i nie widzę
    > żadnego powodu by sprzedać auto z taką umową.

    zeby sprzedac

    bo jak widac nie sprzedala, prawda?