  • 11. Data: 2016-05-28 00:00:52
    Temat: Re: Jak wygladac powinna sprzedaz samochodu handlarzowi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > nie. możesz zadzwonić po Ziutka, ze by potwierdził, że od Ciebie kupił.
    > na pewno to zrobi

    W razie omawianej sytuacji to niech sobie juz policja dzwoni i sprawdza.
    Ale zgadzam się, ze bawienie się w takie sprawy to niepotrzebne ryzyko.
    Zwłaszcza sprzedajac komus w stylu "kupie kazde auto"

  • 12. Data: 2016-05-28 00:10:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie, ale jest obowiazek odprowadzenia podatku. W tym przypadku jest to podatek
    solidarny placony po polowie przez kazda ze stron. W umowie pisemnej mozna zobowiazac
    jedna ze stron ze zaplaci podatek. I nawet jak by tego podatku byla zlotowka to nie
    liczy sie wysokosc podatku a obowiazek zwiazany z papierologia. Za zlotowke odsetki
    po kilku latach duze nie beda. Ale kara za nie zlozenie dokumentu zwiazanego ze
    zlotowka moze byc konkretna. Jak udowodnisz w przypadku umowy ustnej ze podatek placi
    kupujacy bo sie tak umowiliscie?

  • 13. Data: 2016-05-28 00:32:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie, ale jest obowiazek odprowadzenia podatku. W tym przypadku jest to podatek
    solidarny placony po polowie przez kazda ze stron.

    Kiedyś tak było.
    Nie chce mi się sprawdzać kiedy nastąpiła zmiana,
    ale już od kilku lat ponownie zobowiązany jest tylko kupujący.

  • 14. Data: 2016-05-28 06:33:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.05.2016 o 19:33, Ghost pisze:

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    net...

    > Takie sa wlasnie realia. I to od wielu lat.

    Ale tylko idioci się na nie godzą.

  • 15. Data: 2016-05-28 07:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zlotowka moze byc konkretna. Jak udowodnisz w przypadku umowy ustnej
    > ze podatek placi kupujacy bo sie tak umowiliscie?

    Brawo Zenku, jak zwykle wykazałes się mega "kompetencją"...

  • 16. Data: 2016-05-28 08:35:04
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    et...

    Dnia Fri, 27 May 2016 19:33:31 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
    >co powiesz? Że sprzedałeś na gębę jakiemuś ziutkowi, który miał przyslać

    Ja nie mam tego problemu.

  • 17. Data: 2016-05-28 08:36:29
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >Ale tylko idioci się na nie godzą.

    Niekoniecznie idioci.

  • 18. Data: 2016-05-28 08:50:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28.05.2016 o 08:36, Ghost pisze:

    > Niekoniecznie idioci.

    Koniecznie.

  • 19. Data: 2016-05-28 09:24:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-28 o 08:35, Ghost pisze:

    > Ja nie mam tego problemu.

    Samochodu też nie masz to i nie masz problemu ze sprzedażą. :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2016-05-28 11:12:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 28.05.2016 o 08:36, Ghost pisze:

    >Koniecznie.

    Bez tupnięcia się nie liczy. Let's try again.