  • 1. Data: 2017-06-09 16:21:30
    Temat: Jak wyszukać element w bibliotekach Eagle?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Doświadczyłem ciekawego lecz przypadkowego zachowania się Eagle, które
    uznałem za bardzo użyteczne. Otóż po skopiowaniu katalogu z projektem w
    celu zrobienia wersji 2 urządzenia a następnie na schemacie wybraniu
    opcji ADD, nie pojawiły się żadne biblioteki w oknie wyboru, które były
    przypisane w V1. Okno było puste. Pomyślałem więc, że pewnie Eagle tak
    ma i trzeba ręcznie od nowa użyć USE dla ulubionych bibliotek. Ale pal
    to sześć. Odkryłem natomiast coś bardzo ciekawego. Otóż gdy w tym stanie
    wpisałem do wyszukiwarki w oknie komponentów "BC857", to znalazł mi ten
    element przeczesując wszelkie biblioteki jakie są na komputerze. Dzięki
    temu mogłem wybrać tą odpowiednią i użyć USE by dodać ją do ulubionych.

    Wyszukiwanie parę razy powtórzyłem dla różnych komponentów. Ale,
    prawdopodobnie po zamknięciu i otwarciu okna ADD, zobaczyłem listę
    bibliotek nie tylko przed chwilą dodanych, ale i tych dodanych w wersji
    v1 projektu. Utraciłem tym samym możliwość przeszukiwania wszystkich
    bibliotek (choć to było ciut bardziej czasochłonne niż tylko kilku
    wybranych).

    W związku z tym powiedzcie mi czy jest w Eagle możliwość przeszukiwania
    wszystkich bibliotek mając już dodane kilka własnych? Nie chcę używać
    opcji USE ALL bo pozbędę się ulubionych. Nie potrafię powtórzyć takiego
    wyszukiwania jakie przypadkiem samo mi się zaoferowało.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek