  • 1. Data: 2017-06-10 13:35:57
    Temat: CIągnik Master cut
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    W ciągniku ogrodniczym Master cut 92/125 nie działa rozrusznik. Gdzie szukać
    przekaźnika? Jeśli to niewłaściwa grupa to proszę o wskazanie właściwej.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-06-10 13:53:37
    Temat: Re: CIągnik Master cut
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 13:35, Kamil pisze:
> [...]
    > szukać
    > przekaźnika? Jeśli to niewłaściwa grupa to proszę o wskazanie właściwej.

    W instrukcji.

  • 3. Data: 2017-06-10 14:41:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 13:35, Kamil pisze:
    > Jeśli to niewłaściwa grupa to proszę o wskazanie właściwej.
    pl.misc.samochody
    A przekaźnika pewnie nie ma.

    Robert

  • 4. Data: 2017-06-10 14:53:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 13:53, t-1 pisze:
    > Gdzie szukać
    > przekaźnika?
    http://www.mtd-serwis.pl/files/fotoc/category-6427.j
    pg

    Robert

  • 5. Data: 2017-06-11 14:24:04
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał:

    > pl.misc.samochody
    > A przekaźnika pewnie nie ma.

    Musi być jakiś przekaźnik/stycznik na duże prądy. Co do tego nie mam
    wątpliwości. Pytałem gdzie go fizycznie szukać.

    http://www.mtd-serwis.pl/files/fotoc/category-6427.j
    pg

    Robert

    Dziękuję Robertowi.

    Pozdraiwm

  • 6. Data: 2017-06-11 14:30:14
    Temat: Re: CI?gnik Master cut
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 11.06.2017 o 14:24, Kamil pisze:

    > Musi być jakiś przekaźnik/stycznik na duże prądy. Co do tego nie mam
    > wątpliwości. Pytałem gdzie go fizycznie szukać.
    >
    > http://www.mtd-serwis.pl/files/fotoc/category-6427.j
    pg

    Solenoid 725-04439
    Rgds
    Stq

  • 7. Data: 2017-06-11 14:41:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-11 o 14:24, Kamil pisze:
    > Musi być jakiś przekaźnik/stycznik na duże prądy. Co do tego nie mam
    > wątpliwości. Pytałem gdzie go fizycznie szukać.
    Fizycznie to jest w rozruszniku. :-)

    Robert

  • 8. Data: 2017-06-11 14:48:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 14:24:04 +0200, Kamil napisał(a):

    > Musi być jakiś przekaźnik/stycznik na duże prądy. Co do tego nie mam
    > wątpliwości. Pytałem gdzie go fizycznie szukać.

    Nie musi, w maluchu nie bylo.

    A zazwyczaj jest przy rozruszniku, tzn stanowi jego czesc.

    http://www.uwm.edu.pl/studydays/zss/tps_3/6_uklady_r
    ozruchu/uklady_rozruchu/uklady_rozruchu_silnikow_spa
    linowych.htm

    rodzial 8.5 i dalsze

    J.

  • 9. Data: 2017-06-11 15:08:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W starszych maluchach nie bylo ale w pewnym momencie zrobili i od tego czasu byl. W
    tych starych z rozrusznikim " na linke" byl przy rozruszniku wlacznik ktory go
    wlaczal jak zebatka w rozruszniku byla zazebiona z wiencem na kole zamachowym. Amen.

  • 10. Data: 2017-06-11 20:45:26
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał:

    > Fizycznie to jest w rozruszniku. :-)

    Też o tym pomyślałem. W każdym razie dzięki za info.

    Pzdr