  • 1. Data: 2015-07-05 22:10:59
    Temat: Jak zmienić/zresetować numery zdjęć w telefonie
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Nie wiem jakim cudem zrobione zdjęcia w telefonie mam już od numeru 205448.
    Czy można to zrobic tak, żeby teraz zaczynały się od 1-go? Mam tak:
    20150705-205448. To pierwsze to data zdjęcia. Oczywiście data to ok, ale
    ten kolosalny numer zdjęcia mnie denerwuje.
    Telefon Samsung GT-S7580.

    --
    animka

  • 2. Data: 2015-07-05 22:19:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.07.2015 o 22:10, animka pisze:
> [...]
    > 20150705-205448. To pierwsze to data zdjęcia. Oczywiście data to ok, ale
    > ten kolosalny numer zdjęcia mnie denerwuje.

    Nie pomyślałaś (he he), że to jest godzina, minuta i sekunda wykonania
    zdjęcia?
    No tak, nie pomyślałaś, rób zdjęcia zaraz po północy, numer będzie
    liczony od zera ;-)

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-07-05 22:36:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-07-05 22:19, Czarek pisze:

    > Nie pomyślałaś (he he), że to jest godzina, minuta i sekunda wykonania
    > zdjęcia?
    > No tak, nie pomyślałaś, rób zdjęcia zaraz po północy, numer będzie
    > liczony od zera ;-)

    Hahaha! Nie pomyślałam!
    Poprawiłeś mi humor :-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2015-07-06 18:01:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czarek" mnc3i4$mu9$...@n...news.atman.pl

    > Nie pomyślałaś (he he), że to jest godzina, minuta i sekunda wykonania zdjęcia? No
    tak, nie pomyślałaś, rób zdjęcia zaraz po
    > północy, numer będzie liczony od zera ;-)

    Nie pomyślałeś o tym, że ona nabija się z innych ludzi?
    Kiedyś już zadała to pytanie. :)

    BTW w lustrzance Canona naprawdę można jakoś zerować
    licznik, ale obok zerowalnego -- bywa niezerowalny.
    Są softy zerujące i wstawające ,,na stałe'' informacje
    typu 'Autor' itp...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-07-06 19:31:59
    Temat: Re: Jak zmienić/zresetować numery zdjęć w teleGOWNO
    Od: eradicate predatory capitalism <e...@c...is.rotting.carcass.of.the.world>

    animka wrote:
    > ten kolosalny numer mnie denerwuje.
    > Telefon GamGunS GownoTo-S7580.

    a ten numer *GOWNO*wyrobu *S7580* - *NIE* denerwuje?
    WYRZUC GOWNO i pozbedziesz sie ANORMALNYCH klopotow!

    ???????????? http://tinyurl.com/psh8km9 ????????????