  • 1. Data: 2015-07-02 11:49:52
    Temat: złapany w roaming
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pewnie temat macie w małym paluszku.

    Kolega kręcił się blisko granicy niemieckiej i został złapany przez
    nadajnik niemiecki co poskutkowało naliczeniem połączeń jak w roamingu
    do abonamentu, pomimo że przebywał na terenie RP. Czy ma jakies szanse
    na reklamację rachunku?

    Moim skromnym zdanie bezszansowna sytuacja.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-07-02 12:23:10
    Temat: Re: złapany w roaming
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >szanse
    >na reklamację rachunku?
    >Moim skromnym zdanie bezszansowna sytuacja.

    Raczej zadna, choc czego sie nie robi dla utrzymania klienta ... ale
    tez czy sie koledze chce reklamacje pisac dla paru zl ?

    Na przyszlosc - ustawic zakaz roamingu lub siec na stale.
    roaming unijny tani, ale bialoruski czy ukrainski chyba nie ...

    J.

  • 3. Data: 2015-07-02 12:26:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-02 o 12:23, J.F. pisze:
> [...]
    > czy sie koledze chce reklamacje pisac dla paru zl ?
    >
    > Na przyszlosc - ustawic zakaz roamingu lub siec na stale.

    W playu się nie da (telefon nie rozróżnia roamingu wewnętrznego od
    międzynarodowego).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-07-02 12:55:14
    Od: daromar <d...@t...com>

    Dnia Thu, 02 Jul 2015 12:26:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > W dniu 2015-07-02 o 12:23, J.F. pisze:
    >
    > W playu się nie da (telefon nie rozróżnia roamingu wewnętrznego od
    > międzynarodowego).

    Zależy od telefonu oraz oprogramowania, niektóre rozróżniają np. moja N8.
    Na androida chyba jakieś aplikacje do tego były.

  • 5. Data: 2015-07-02 15:46:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 02 Jul 2015 12:26:39 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >W playu się nie da (telefon nie rozróżnia roamingu wewnętrznego od
    >międzynarodowego).

    Co się nie da w Playu?
    Wejdź sobie do play24, zakładka pakiety i usługi i w pakiety masz
    roaming zagraniczny.
    Prawie na samym dole.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-07-02 15:48:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 02 Jul 2015 11:49:52 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

> [...]
    >na reklamację rachunku?
    >
    >Moim skromnym zdanie bezszansowna sytuacja.

    Reklamacje zawsze warto złożyć, może się uda, jak nie to trudno, ale
    to i tak lepiej niż nie zrobić nic.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-07-02 21:36:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > W playu się nie da (telefon nie rozróżnia roamingu wewnętrznego od
    > międzynarodowego).

    ciekawe. Bo mój telefon w Playu odróznia nawet roaming krajowy od
    natywnej sieci. I da się ustawić czy ma z niego korzystać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-07-06 11:42:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-07-02 11:49, PiteR wrote:

> [...]
    > nadajnik niemiecki co poskutkowało naliczeniem połączeń jak w roamingu
    > do abonamentu, pomimo że przebywał na terenie RP. Czy ma jakies szanse

    Nie dostal SMS z powiadomieniem ze jest za granica i jakie sa
    ceny polaczen, oraz numer do polskiej ambasady w Berlinie?

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2015-07-07 00:05:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "elmer radi radisson" mndii1$pi4$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Nie dostal SMS z powiadomieniem ze jest za granica i jakie sa
    > ceny polaczen, oraz numer do polskiej ambasady w Berlinie?

    Ja dostawałem -- co z tego, skoro tablet był głęboko schowany...

    -=-

    Ciekawe, czy ten ,,kolega'' doliczyłby do rachunku w sytuacji
    odwrotnej -- łapałby się do polskiej sieci, będąc poza granicami
    Polski. Mnie taki roaming pożarł chyba połowę zasobów (może nawet
    ponad 600 groszy) ale znam takich, którzy stracili setki złotych
    w jeden dzień.

    Ja po prostu wysłałem post do operatora i poprosiłem o wyłączenie
    takiego roamingu. Teraz musiałem dofinansować tamto konto i nie
    wiem, co ze szmalem robić. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'