  • 1. Data: 2015-06-30 21:15:48
    Temat: O co chodzi z ładowarkami?
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    Posiadam Samsunga Galaxy Ace 4 i ładowarkę sieciową która na wyjściu
    daje 5V i 700mA. Teraz chciałabym kupić ładowarkę do samochodu,
    podłączaną do gniazda zapalniczki. Chodzi o to żebym mogła podłączyć
    sobie telefon w samochodzie i korzystać z nawigacji. Jednak w sklepach
    widzę ładowarki samochodowe które na wyjściu mają aż 12V. Jak więc
    podłączyć do takiej ładowarki telefon skoro sieciowa ładowarka daje
    tylko 5V? Boje się, że mi się telefon spali :-)

  • 2. Data: 2015-06-30 21:19:39
    Temat: Re: O co chodzi z ładowarkami?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Magdalena wrote:
    > Jednak w sklepach
    > widzę ładowarki samochodowe które na wyjściu mają aż 12V. Jak więc
    > podłączyć do takiej ładowarki telefon skoro sieciowa ładowarka daje
    > tylko 5V? Boje się, że mi się telefon spali :-)

    A ty nie mylisz wejścia (12V) z wyjściem? (5V)

    Jakub

  • 3. Data: 2015-06-30 21:20:09
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-30 o 21:15, Magdalena pisze:
> [...]
    > podłączyć do takiej ładowarki telefon skoro sieciowa ładowarka daje
    > tylko 5V? Boje się, że mi się telefon spali :-)

    Raczej na WEJSCIU (input) mają 12V, pewnie nie doczytałaś :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 4. Data: 2015-06-30 21:32:24
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    Hihi rzeczywiście macie rację, pomyliłam się :-P Pomyliłam wejście z
    wyjściem, nie znam się na elektronice więc wybaczcie :-) Dziękuję za
    odpowiedzi i wyjaśnienie sytuacji :-)