  • 1. Data: 2015-07-01 12:49:11
    Temat: Uchwyt do roweru
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Znalazłem coś takiego w ulotce Lidla.
    http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&i
    d=38980
    Co sądzicie o tym uchwycie ? Nadaje się do telefonu 4,5 cala ? Działa w nim
    dotyk ?

  • 2. Data: 2015-07-01 14:21:32
    Temat: Re: Uchwyt do roweru
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 01.07.2015 12:49, mz wrote:
> [...]
    d=38980
    > Co sądzicie o tym uchwycie ? Nadaje się do telefonu 4,5 cala ? Działa w

    działa, ale jest mniej czuły.
    mam i używam modelu bez przegrody na narzędzia.

    pozdrawiam
    geos

  • 3. Data: 2015-07-07 00:14:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "geos" mn0m0c$fff$...@n...news.atman.pl

    d=38980

    Niestety nie mamy takiej strony...

    Domyślam się, o jaki uchwyt chodzi.
    Mnie z trzymaka/imaka spadł telefon -- wówczas ;) pojąłem,
    że do roweru tylko takie uchwyty są dobre, które są jak
    pełne/zamknięte pokrowce czy futerały. Widziałem kilka
    takich -- telefon reaguje na dotyk tylko nieco gorzej
    niż bez takiego pokrowca.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-07-09 10:54:49
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Niestety nie mamy takiej strony...

    Strona jest tylko produktu już nie sprzedają. Czas oferty minął.