  • 31. Data: 2019-06-28 12:24:23
    Temat: Re: Jak zresetować żarówkę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:qf4i47$l06$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2019-06-27 o 23:56, J.F. pisze:

    >A może żarówka ma RTC :)

    Moze miec, nie wiemy co potrafi, moze ma np automatyczne wylaczanie i
    wlaczanie.

    Tylko znow kwestia zasilania ... no, jak ma RTC, to ma i zasilanie,
    wiadomo - bateryjka, akumulatorek, supercap ...

    J.

  • 32. Data: 2019-06-28 14:57:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-06-28 o 12:24, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Tylko znow kwestia zasilania ... no, jak ma RTC, to ma i zasilanie,
    > wiadomo - bateryjka, akumulatorek, supercap ...

    Jak na 0.2F wytrzymuje mi ponad tydzień (605 000 s) to na 20uF wytrzyma
    60s. 22uF to 0805 (jakby akceptować Y5V to pewnie mniejszy).
    Odliczenie 8s w stanie wyłączonym nie powinno być problemem.
    P.G.

  • 33. Data: 2019-06-29 20:30:39
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 czerwca 2019 03:14:51 UTC-5 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    im rozparowala i trzeba drabine brac zeby reset wcisnac.

    > Można dać guzik i mruganie.
    > Znaczy reset guzikiem lub mruganiem (a nie i).

    Tez tak bym chcial. Ale wtedy zarowka drozsza no i obudza sie ekolodzy ze to skandal
    ze sie marnuje kase na guzik a nikt z niego nie korzysta. I mamy flehjma od nowa :)

    PS.
    Sam mialem podobny problem jak robilem swoje urzadzenie i dumalem jak ma sie
    uruchamiac w trybie idiotoodpornym.
    I wyszlo ze chyba guzik bedzie najlepszy.