  • 1. Data: 2009-03-01 15:11:19
    Temat: Jaka centralka
    Od: falcon <x...@x...com>

    Witam
    Mam zamiar kupić nową abonencką centralkę analogową. Mam na oku dwa modele
    Platan Solo 5
    http://www.platan.pl/prod_solo5.html
    Slican PMS-08
    http://slican.pl/produkty/PMS-08,1079355112.html
    Bardzo proszę o poradę która lepsza.

    pozdrawiam
    falcon

  • 2. Data: 2009-03-01 16:45:48
    Temat: Re: Jaka centralka
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    falcon wrote:
    > Witam
    > Mam zamiar kupić nową abonencką centralkę analogową. Mam na oku dwa modele
> [...]

    Centralka analogowa 1/5? To już nie lepiej w obecnych czasach wrzucić
    jakiś VOIP? Np. kilka bramek albo zaryzykować centralkę VOIP?

    P.

  • 3. Data: 2009-03-01 21:07:53
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-01, Piotr C. <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote:

    > Centralka analogowa 1/5? To już nie lepiej w obecnych czasach wrzucić
    > jakiś VOIP? Np. kilka bramek albo zaryzykować centralkę VOIP?

    Dryteka kupić, co to i 6 aparatów dect obsłuży. Voipa umie, a i ISDN mu
    nie straszny. Dodatkowo, zupełnie gratis jest to całkiem miły routerek.

    Jeśli ta centralka to do domu/mikro firmy to kompletnie się nie opłaca
    1/5 tudzież 1/8. No chyba że ktoś zdemontował[1] jakąś Panasonicową
    trumnę typu 206 czy 308 i ma analoga z CLIPem i aparaty systemowe, to
    jeszcze rozumiem.

    kd,

    1] zdemontował, czyli dał za tą centralkę tyle co dojazd i użycie
    wkrętarki celem odkręcenia PBXa od ściany.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej