  • 1. Data: 2009-03-02 15:03:05
    Temat: Najtańszy VOIP
    Od: "Ellesine " <e...@N...gazeta.pl>

    Jest sobie taka sytuacja, że w mieszkaniu nie ma żadnej istniejącej sieci
    internetowej, ani telefonicznej. Prawdopodobnie jest możliwość założeniu
    Neostrady. Jest chyba również w bloku jakaś sieć interenetowa.
    I teraz pytanie. Co wybrać, aby jak najtańszym kosztem móc dzwonić na
    stacjonarne. I to najchętniej bez komputera, ponieważ użytkownikiem byłaby
    osoba starsza.

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2009-03-02 22:31:43
    Temat: Re: Najtańszy VOIP
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-02, Ellesine <e...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Jest chyba również w bloku jakaś sieć interenetowa.

    Jeśli sieć dobra to internet plus bramka. Zapytaj właściciela tej sieci
    czy współpracuje z którymś polskim Voip-opem.

    > I teraz pytanie. Co wybrać, aby jak najtańszym kosztem móc dzwonić na
    > stacjonarne. I to najchętniej bez komputera, ponieważ użytkownikiem byłaby
    > osoba starsza.

    Raczej bramka + aparat DECT z clipem i jakąś książką telefoniczną (żeby
    jej się "Janek" pojawiał i miała łatwiej wybrać z guziczka z książką).
    Jak kiepsko to widzisz to kablówka z telefonem. UPC mam u siebie, około
    90 pln brutto za 24/7 cała Polska stacjonarne. Inne kablówki mają
    promocje np 2000 minut na stacjonarne albo podobnie.

    Jak tego dzwonienia jest relatywnie mało i krótko a o odbieranie i
    'alarmowanie' chodzi to np Sferia albo stacjonarny w Erze.

    Wszystko zależy jak długo ktoś chce rozmawiać, i czy tanio znaczy 20
    pln/m-c i 'móc zadzwonić' i tani abonament czy rzeczywiście tanio
    dzwonić.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej