  • 1. Data: 2016-05-01 14:59:36
    Temat: Jaka drukarka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mój kochany brother skanero-drukarka :) własnie wyzionął ducha po wielu
    latach uzytkowania.

    Co teraz sie kupuje do typowo domowego zastosowania czyli kilka kartek na
    tydzien wydruku + skanowanie dokumentów?

    Brothera uwielbiałem za prosty interfejs, mega tanie tusze (po 1-2zł za
    sztuke). Szukam czegos podobnego w zakresie kosztów i przyjaznosci dla
    uzytkownika.

    Laser? Tusz? Co polecacie?

  • 2. Data: 2016-05-01 16:49:05
    Temat: Re: Jaka drukarka
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 1 May 2016 12:59:36 +0000 (UTC), Budzik wrote:

> [...]
    >
    > Brothera uwielbiałem za prosty interfejs, mega tanie tusze (po 1-2zł za
    > sztuke). Szukam czegos podobnego w zakresie kosztów i przyjaznosci dla

    Zaskoczę Cię .... może brother? ;-)

    --
    howgh
    szemrany

  • 3. Data: 2016-05-01 17:12:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.05.2016 o 14:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Brothera uwielbiałem za prosty interfejs, mega tanie tusze (po 1-2zł za
    > sztuke). Szukam czegos podobnego w zakresie kosztów i przyjaznosci dla

    Pytałem o to samo 08-04-2016 na tej grupie. Mojemu brotherowi 140
    wireles cośtam padła głowica. co prawda długo po gwarancji, ale na
    drugim komplecie tuszy. czyli wydrukował... 500 kartek?
    W dupie mam takie drukarki. kupiłem za 10zł starego hpka, za 20zł
    komplet tuszy 56 i 57 - za kolejne 20. tyle tylko że "grat" strasznie
    duży.
    ToMasz

    Ps
    moj brother kochał sobie mielić głowicami nad ranem, przerywając mój sen....

  • 4. Data: 2016-05-01 19:17:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Pytałem o to samo 08-04-2016 na tej grupie. Mojemu brotherowi 140
    A musi mieć skaner?
    A ja wtedy odpowiedziałem TOmaszowi że może laser lekko uzywany.
    Np.: Dell 1135n Laser
    Ja używam od wakacji trzecia ryza idzie i nadal działa

  • 5. Data: 2016-05-01 22:35:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-01 o 14:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Brothera uwielbiałem za prosty interfejs, mega tanie tusze (po 1-2zł za
    > sztuke). Szukam czegos podobnego w zakresie kosztów i przyjaznosci dla

    Spóźniłeś się jeden dzień.
    Wczoraj Ibood sprzedawał kombajn Lemarka MX310dn za bodajże nieco ponad
    500 zł. brutto:

    http://extra-pl-pl.forum.ibood.com/products/23776-16
    0430/drukarka-laserowa-lexmark/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2016-05-02 08:07:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Brothera uwielbiałem za prosty interfejs, mega tanie tusze (po 1-2zł za
    > sztuke). Szukam czegos podobnego w zakresie kosztów i przyjaznosci dla

    EPSON L365

  • 7. Data: 2016-05-02 14:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > EPSON L365

    Troche drogi :)
    Ale juz widze w tkroa strone poszedł epson - cardridze z dolewanym tuszem.

    Moze cos takiego z epsona?
    Epson WF-3620 za 450zł?

  • 8. Data: 2016-05-03 08:46:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Troche drogi :)

    Jaja sobie robisz.

    > Ale juz widze w tkroa strone poszedł epson - cardridze z dolewanym tuszem.
    >
    > Moze cos takiego z epsona?
    > Epson WF-3620 za 450zł?

    Nie znalazłem go za tyle, a przede wszystkim to bez sensu, bo przy
    pierwszej wymiane kardridży wyjdzie drożej niż ten powyżej.

  • 9. Data: 2016-05-03 14:28:57
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2016 12:00:18 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Moze cos takiego z epsona?
    > Epson WF-3620 za 450zł?

    Ja od blisko roku używam Epsona xp-610 (kupiony głównie ze względu
    drukowania na płytach). Zapłaciłem ~500 zet (teraz chyba potaniał). Komplet
    tuszy z chipami 15-20 zet. Raz ponad miesiąc nieużywana - nic nie zaschło.
    Wi-fi, duplex, skaner, drukowanie na cd. Chyba jedyna wada, to że drugi
    podajnik jest tylko na małe formaty.

  • 10. Data: 2016-05-03 14:56:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Co teraz sie kupuje do typowo domowego zastosowania czyli kilka
    > kartek na tydzien wydruku + skanowanie dokumentów?

    kupiłem Samsung SL-M2026 za 199zł w Neonet

    --
    Piter

    Let me hear your war cry.