  • 1. Data: 2016-04-23 12:37:40
    Temat: Płyta MSI B150A gaming pro - totalny brak dźwięku
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Poległem w walce z dźwiękiem na płycie głównej jak w topiku i
    W7. Przy próbie instalacji sterowników Realteca wyrzuca Error code 0x
    000000FF. Google kieruje do

    https://www.drivereasy.com/knowledge/solutions-to-fi
    x-issue-install-realtek-hd-audio-driver-failure/

    ale żadne z rozwiązań nie daje żadnego rezultatu, co najwyżej Realtec
    instalowany jest bez błędu, ale nic to nie zmienia. W menadżerze
    urządzeń żadnych wykrzykników, za to dxdiag twierdzi że karty dźwiękowej
    po prostu nie ma. Bios płyty zaktualizowany, Realteca próbowałem w
    różnych wersjach. Przy ręcznym wskazaniu sterowników zabawa kończy się z
    komunikatem "Atrybuty rozszerzone są niezgodne". Jakieś sugestie ? Syn
    uskładał sobie ze stypendium na nowego PCta a tu wtopa.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2016-04-23 20:52:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-23 o 12:37, PeJot pisze:
> [...]
    > komunikatem "Atrybuty rozszerzone są niezgodne". Jakieś sugestie ? Syn
    > uskładał sobie ze stypendium na nowego PCta a tu wtopa.

    Jako że grupa sprzętowa to metoda też będzie sprzętowa.
    Kup tanią kartę dźwiękową na USB. Tylko przypilnuj aby miała
    sterowniki do systemu który chcesz na tym używać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-04-24 08:42:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.04.2016 o 20:52, RadoslawF pisze:

    > Jako że grupa sprzętowa to metoda też będzie sprzętowa.
    > Kup tanią kartę dźwiękową na USB. Tylko przypilnuj aby miała
    > sterowniki do systemu który chcesz na tym używać.

    chciałem zaproponować abyś sobie kupił stareńką kartę soundblaster
    (5-10zł), (najlepiej)z wbudowanym wzmacniaczem. odpada zasilacz do
    głośniczków. Tyle że w dzisiejszych czasach, ze sterownikami do
    windowsów jest więcej problemów niż ze sterownikami do linuksa....

  • 4. Data: 2016-04-24 09:28:48
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 08:42, ToMasz pisze:

> [...]
    > głośniczków. Tyle że w dzisiejszych czasach, ze sterownikami do
    > windowsów jest więcej problemów niż ze sterownikami do linuksa....

    Rozwiązanie z dodatkową kartą już brałem pod uwagę, nawet zauważyłem że
    na rynku jest sporo b. tanich kart do których nie ma sterowników. Nowa
    karta to minimalny wydatek rzędu 20-30 zł. Ale, ale, system po zassaniu
    iluś tam update łaskawie pozwolił na zainstalowanie sterowników w trybie
    ręcznym i nagle dźwięk ożył.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem