  • 1. Data: 2016-04-29 18:16:22
    Temat: płyta pod am3
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebać euro!

    jaka płyta pod phenoma II z USB3?
    w ogóle takie istnieją?

  • 2. Data: 2016-04-29 20:05:21
    Temat: Re: płyta pod am3
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 29 Apr 2016 18:16:22 +0200, platformowe głupki wrote:

    > jebać euro!
    >
    > jaka płyta pod phenoma II z USB3?
    > w ogóle takie istnieją?

    tobie już żadna płyta nie pomoże

    --
    howgh
    szemrany

  • 3. Data: 2016-04-29 20:24:20
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > tobie już żadna płyta nie pomoże
    Było kiedyś, poszukaj - płyta chodnikowa lub karton-gips ! ;)

  • 4. Data: 2016-04-29 23:02:06
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > jaka płyta pod phenoma II z USB3?
    > w ogóle takie istnieją?

    No pewnie!

    http://allegro.pl/podzespoly-bazowe-4226?string=am3%
    20usb3&bmatch=base-relevance-popul-ele-1-1-0415&orde
    r=p

  • 5. Data: 2016-04-30 18:26:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a czy może wiesz jak rozpoznać, czy mam phenoma czy phenoma II? bo nie
    wiem... bez rozbierania kompa i sprawdzania na procku...

  • 6. Data: 2016-04-30 19:18:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dz. a jeszcze jedno:
    jaki solidny cichy cooler do tego procka?

    niestety pracuje on z 3D i boxowy cooler nie daje rady...
    choć to dziwne...

  • 7. Data: 2016-04-30 19:21:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    aktualnie komp chodzi na ASUS M4A785TD-M EVO

  • 8. Data: 2016-04-30 23:22:44
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > a czy może wiesz jak rozpoznać, czy mam phenoma czy phenoma II? bo nie
    > wiem... bez rozbierania kompa i sprawdzania na procku...

    Zainstalować CPU-Z: http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/tes
    towanie_i_diagnostyka/CPU-Z.html (menedżera pobierania lepiej zastąpić pobieraniem
    bezpośrednim) lub szybszy sposób - poczytać info o płycie:
    https://www.asus.com/pl/Motherboards/M4A785TDM_EVO/s
    pecifications/ - ponieważ jest to tylko AM3, to nie obsługuje zwykłych Phenomów.

    > jaki solidny cichy cooler do tego procka? Niestety pracuje on z 3D i boxowy
    > cooler nie daje rady... choć to dziwne...

    Zainstalować CoreTemp: http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/tes
    towanie_i_diagnostyka/Core_Temp.html (ta sama uwaga co powyżej). Sprawdzić
    temperaturę w typowych warunkach, nałożyć nową pastę na procesor i zobaczyć, czy i na
    ile pomogło. Program podaje też pełne info o procesorze.

    > aktualnie komp chodzi na ASUS M4A785TD-M EVO

    Płyta wygląda na bardzo przyzwoitą i chyba taka rzeczywiście jest. Jeśli wolne jest
    gniazdo PCIe x1, radziłbym kupić za 107 zł. UNITEK Y-6119
    http://allegro.pl/unitek-y-6119-4-x-usb3-0-panel-3-5
    -kontroler-pcie-i5257896449.html
    Dwa z przodu, dwa z tyłu.

  • 9. Data: 2016-04-30 23:53:44
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    > a czy może wiesz jak rozpoznać, czy mam phenoma czy phenoma II? bo nie
    > wiem... bez rozbierania kompa i sprawdzania na procku...

    Zainstalować CPU-Z: http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/tes
    towanie_i_diagnostyka/CPU-Z.html (menedżera pobierania lepiej jest zastąpić
    pobieraniem bezpośrednim) lub szybszy sposób - poczytać info o płycie:
    https://www.asus.com/pl/Motherboards/M4A785TDM_EVO/s
    pecifications/
    Ponieważ jest wyłącznie AM3, to płyta nie obsługuje zwykłych Phenomów tylko te
    nowsze.

    > jaki solidny cichy cooler do tego procka? Niestety pracuje on z 3D i boxowy
    > cooler nie daje rady... Choć to dziwne...

    Zainstalować CoreTemp: http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/tes
    towanie_i_diagnostyka/Core_Temp.html (ta sama uwaga, co poprzednio). Sprawdzić
    temperaturę w typowych warunkach, odkurzyć radiator, nałożyć nową pastę na procesor i
    sprawdzić, czy i na ile pomogło. Program podaje też dodatkowo pełne info o
    procesorze.

    > aktualnie komp chodzi na ASUS M4A785TD-M EVO

    Płyta wygląda na przyzwoitą i chyba taka rzeczywiście jest. Jeżeli wolne jest gniazdo
    PCIe x1, to doradzałbym zainwestować 107 zł. i kupić UNITEK Y-6119
    http://allegro.pl/unitek-y-6119-4-x-usb3-0-panel-3-5
    -kontroler-pcie-i5257896449.html
    Dwa z przodu, dwa z tyłu i gitara. Ewentualnie coś tańszego i tylko dwa z tyłu.

  • 10. Data: 2016-05-01 19:46:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    z płyta chyba coś nie halo... wszystko na niej działa tylko nie windows
    10... wszystko już sprawdziłem, nie działa i już...