  • 11. Data: 2019-04-11 12:56:49
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 12:00, Budzik pisze:
    > Sam jestem ciekaw jak ten system dozowania atramentu z pojemników działa
    > - za pare lat bede wiedział:)
    >
    > Zastanawiałem sie nad czyms tanszym ale ciekawośc zwyciezyła.:)

    To pewnie wiesz czy te pojemniki z tuszem mają stać odwrócone dnem do
    góry, czy po prostu trzeba wlać tusz i te buteleczki wyjąć?

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-04-11 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > To kup np. coś w rodzaju OKI MC342 (mam tego typu).
    > Ma szybki skaner (skanowanie szybsze, niż podgląd w niejednym innym
    > skanerze), sprzętowy dupleks skanera i sprzętowy duplex drukarki,
    > skanuje do pendrive, na zasób sieciowy, do ftp, na chmurę.
    > Połączenie LAN, więc nie potrzebuje komputera.
    > A w drukarce: całkiem znośnie radzi sobie nawet z wydrukami foto,
    > dość szybka, "gada" w różnych językach: Epson, IBM, PCLx, PS, PDF.
    > Drukowanie z LAN, przez mail, z chmury, ze smartfonów androidowych
    > (i być może iPhone i Win).
    > Oraz kopiarka.

    Na allegro jest jedna, uzywana za 750zł.
    A nowa tego typu to pewnie ze 3k...
    Zresztą, to ma byc drukarka domowa - tego typu kombajn to troche za duzo
    gabarytowo.
    Ale dzieki za odpowiedz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 13. Data: 2019-04-11 19:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > To pewnie wiesz czy te pojemniki z tuszem mają stać odwrócone dnem
    > do góry, czy po prostu trzeba wlać tusz i te buteleczki wyjąć?

    W drukarce sa pojemniki do których wlewasz tusz i jak sie konczy to
    uzupełniasz dolewajac kolejny.
    Troche jak tankowanie samochodu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 14. Data: 2019-04-11 19:41:55
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > W drukarce sa pojemniki do których wlewasz tusz i jak sie konczy to
    > uzupełniasz dolewajac kolejny.
    > Troche jak tankowanie samochodu :)

    W takim razie to jest bardzo fajna i na pewno bardzo dobra drukarka.
    Jakbym miała kupić to taką też bym kupiła.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-04-11 21:50:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-11 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > Zdecydowałem się na HP ink tank - 415.
    > Za 550zł drukarka plus 340ml tuszu czarnego oraz po 70ml kolorowych.
    > Komplet 170 czarnego plus 3 x 70ml kolorowych kosztuje 140 w oryginale i
    > 70zl w zamienniku active jet.
    >
    > Sam jestem ciekaw jak ten system dozowania atramentu z pojemników działa
    > - za pare lat bede wiedział :)
    >
    > Zastanawiałem sie nad czyms tanszym ale ciekawośc zwyciezyła. :)

    Czyli coś podobnego do Epcona serii EcoTank, np. L565. Oryginały 70ml za
    niecałe 30 zł. brutto, tusze zastępcze od kilku zł.
    Tyle, że sama maszynka droższa od HP.
    Ale za to Epsony biją na głowę inne drukarki jakością druku. Tyle, że do
    foto to trzeba by już kupić kilku kolorowe, np. L850 - 6 kolorów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2019-04-11 21:56:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-11 o 19:41, Animka pisze:

    > W takim razie to jest bardzo fajna i na pewno bardzo dobra drukarka.
    > Jakbym miała kupić to taką też bym kupiła.

    To się nazywa system CISS - system stałego podawania atramentu.
    Jedna z pierwszych rzeczywiście tanich drukarek to była Epson L300.

    Natomiast sam system CISS jest na rynku już od bardzo wielu lat,
    najpierw chyba w ploterach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2019-04-11 23:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Ale za to Epsony biją na głowę inne drukarki jakością druku. Tyle,
    > że do foto to trzeba by już kupić kilku kolorowe, np. L850 - 6

    Poprzedni Brother wytrzymał 6 lat uzytkowania.
    Nastepny EPSON WF-2660 - 2,5 roku.
    Takze ten tego niech sobie EPSON produkuje drukarki dla kogoś innego :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 18. Data: 2019-04-12 00:15:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-11 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Poprzedni Brother wytrzymał 6 lat uzytkowania.
    > Nastepny EPSON WF-2660 - 2,5 roku.
    > Takze ten tego niech sobie EPSON produkuje drukarki dla kogoś innego :)

    Mam u klientów Epsony jeszcze białe, z pierwszych serii. Działające.

    Swojego Epsona 740 kupowałem za astronomiczną wtedy kwotę 1074,04 zł.
    netto ponad 20 lat temu. Dwa lata temu z żalem pozbyłem się jej, nadal
    działała.

    Musiałeś mieć jednostkowy, acz przykry przypadek.
    Epsony i Canony to były drukarki, gdzie w serwisach fabrycznych ludzie
    nie mieli co robić. Podobnie, jak starsze HP - te do modelu HP II P (HP
    2 P) włącznie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2019-04-12 00:48:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-11, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    > A nowa tego typu to pewnie ze 3k...
    > Zresztą, to ma byc drukarka domowa - tego typu kombajn to troche za duzo

    No to kolejna: Samsung SL-C480. Cena ca 1000zł. Z tym, że nie ma
    duplexu. Używam od roku. Srednio do kilku stron na tydzien. Zadowolonym.

    --
    Marcin

  • 21. Data: 2019-04-13 11:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > No to kolejna: Samsung SL-C480. Cena ca 1000zł. Z tym, że nie ma
    > duplexu. Używam od roku. Srednio do kilku stron na tydzien.
    > Zadowolonym.

    Dziekuje, juz kupiłem atramentówke, zobaczymy za jakis czas jak sie
    bedzie sprawowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć