  • 1. Data: 2009-04-24 15:17:23
    Temat: Jaka karta grafiki do starego (2letniego) kompa
    Od: Lost <l...@w...op.pl>

    Witam
    Mam pytanie jaka karte grafiki powinienem kupic. Jako, ze juz od dawna
    nie siedze w sprzecie, zwracam sie do Was z tym pytaniem.

    Komp to stary athlon64 x2 3800, ddr2 2gb ramu, 400w zasilacz chieftec'a,
    3 dyski sata.
    Chodzi mi o karte grafiki, przy ktorej nie musialbym wymieniac zasilacza
    (chociaz w ostatecznosci moge), a na ktorej moglbym sobie spokojnie
    pograc w rozdzialce 1280 x 1024 (lub 1024) ze srednimi detalami w gierki
    jak np. gta 4, fallout 3.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-24 15:57:08
    Temat: Re: Jaka karta grafiki do starego (2letniego) kompa
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > pograc w rozdzialce 1280 x 1024 (lub 1024) ze srednimi detalami w gierki
    > jak np. gta 4, fallout 3.

    o gta4 zapomnij bez GTX 250-295 i solidnego zasilacza oraz 4 rdzeni, reszta
    jakoś ujdzie nawet na Radku 4670 dla którego nie trzeba wymieniać zasilacza.