  • 1. Data: 2009-04-23 19:54:05
    Temat: Problem z kompem po "smarowaniu" pastą
    Od: Lewy <l...@g...com>

    Witam

    Postanowiłem nałożyc pastę na procesor. Po wykonaniu tej czynności, i
    skręceniu kompa pojawił mi się duży problem. Mianowicie, po włączeniu
    kompa, uruchamia się na chwilę radiator, i po ok. 5 sekundach gaśnie.
    To jest tyle, jezeli chodzi o działanie komputera. Nie odpala się
    monitor, dysk, cd-rom. Kompletnie 0 reakcji czegokolwiek. Co może być
    przyczyną, skoro nic nie ruszałem na płycie głównej?

    Pozdrawiam

    Lewy

  • 2. Data: 2009-04-23 20:27:30
    Temat: Re: Problem z kompem po "smarowaniu" pastą
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-23 21:54, Użytkownik Lewy napisał:

> [...]
    > monitor, dysk, cd-rom. Kompletnie 0 reakcji czegokolwiek. Co może być
    > przyczyną, skoro nic nie ruszałem na płycie głównej?

    Radiator się uruchamia ? I co świeci, buczy a może odlatuje
    od procesora ? Potem procesor się przegrzewa (bo radiator odleciał)
    i komputer się wyłącza.

    Ja bym dobrze docisną ten radiator do procesora.
    Sprawdź też czy ta pasta przewodzi ciepło, może warto ją jednak
    zetrzeć. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-23 20:50:09
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ja bym dobrze docisną ten radiator do procesora.
    > Sprawdź też czy ta pasta przewodzi ciepło,

    Ja bym sprawdził czy przewodzi prąd...

  • 4. Data: 2009-04-24 08:56:29
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Lewy <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > monitor, dysk, cd-rom. Kompletnie 0 reakcji czegokolwiek. Co może być
    > przyczyną, skoro nic nie ruszałem na płycie głównej?

    Ja bym zdjął radiator i zobaczył jak rozprowadziła się ta pasta, może po
    prostu nie docisnąłeś dobrze radiatora do procesora i ten ostatni się
    przegrzewa i wyłącza.

    Gejzero

  • 5. Data: 2009-04-24 09:16:10
    Od: <a...@g...pl>

[...]

    zdecyduj sie
    a moze skoro na plycie glownej nic nie ruszales to posmarowales inny
    procesor
    a jak jednak ruszales bo smarowales ten procek na plycie?
    jak masz typ radiatora ze ci sie zapala i gasnie, zapala sie plomieniem? -
    to dbrze ze gasnie po by pozar byl.

    a tak serio - jaki procek i jakie gniazdo, moze go wyjmowales z podstawki i
    zle wlozyles, moze posmarowales tez wyprowadzenia procka, moze go skopales
    elektrycznoscia statyczna dotykajac pinow, moze masz zwarcie - wolna wtyczna
    od hdd dotyka sruby jakiejs, moze jakis kabelek wylecial ci z plyty /np
    power/,
    wypnij wszystko i zacznij czy ci sie zasilacz uruchamia sam, potem plyta itd

  • 6. Data: 2009-04-24 09:24:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    a...@g...pl pisze:

> [...]
    > wylecial ci z plyty /np power/,
    > wypnij wszystko i zacznij czy ci sie zasilacz uruchamia sam, potem plyta

    A przypadkiem nie zapomniałeś podłączyć wentylatora i zadziałało
    zabezpieczenie sprawdzające czy wentylator na procesorze się kręci?
    Lub jak koledzy napisali, prawdopodobnie radiator nie dociska prawidłowo
    do procesora (odwrotnie założony) i procek się przegrzewa, a płyta
    wyłącza komputer?