  • 11. Data: 2011-01-02 19:12:48
    Temat: Re: Jaka mala plazma?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Piszę o artefaktach na dużych płaszczyznach jednolitych kolorów.
    Takich, jakie występują nawet na papierowych odbitkach.

    Co do owego Samsunga: bdb obraz jak na taką wielkość (oczywiście zależnie od
    kanału).
    Ale nie potrzebuję wielkoluda.

    32'' to byłoby i tak nieco duże.
    Generalnie potrzebny do sypialni lub kuchni.

    -----

  • 12. Data: 2011-01-02 19:19:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-01-02 20:05, Tmek pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w
    > wiadomości news:4d20c720$1@news.home.net.pl

    > Czyli problemy technologiczne narastaja, bo LG robilo seryjnie 2, 3 lata
    > temu plazmy 32" 720x1280.

    Nie widziałem, nie czytałem, ale chętnie się dowiem, co to za modele.

  • 13. Data: 2011-01-02 19:32:10
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w
    wiadomości news:4d20cfe5$1@news.home.net.pl

    > Nie widziałem, nie czytałem, ale chętnie się dowiem, co
    > to za modele.

    LG 32PC51
    LG 32PG6000

    I sprostowanie, ma to 720x1024
    Z minusow w trybie 4:3 paski z boku sa szare nie czarne, ale moze w nowszym
    firmware to poprawili, choc to bug nie byl tylko celowe. Wiec moze nie
    zniemili.

    Tmek

  • 14. Data: 2011-01-02 19:32:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-02 20:19, BQB pisze:

    > Nie widziałem, nie czytałem, ale chętnie się dowiem, co to za modele.

    http://www.nokaut.pl/szukaj/sprzet-rtv/telewizor-lg-
    32.html\

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=telewizory+lg+32
    +cale&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka

  • 15. Data: 2011-01-02 19:42:40
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2011-01-02 19:59, Przesmiewca pisze:
    > Znam ludzi co maja TV 50 cali i siedza na drugim koncu tak wielkiego salonu, ze ma
    sie wrazenie
    > iz TV jest calkiem maly. Wtedy HD czy SD to roznica niewielka.

    jasne. IMHO w takich przypadkach źle zorganizowany pokój jest. Chyba że
    ktoś tak lubi...

    > Ale generalnie masz racje. Zreszta ludzie kupuja nowe TV, wypakowuja z kartonu,
    > podpinaja kabelki i.. gotowe. Strasza wtedy po domach szalone kontrasty
    > i jasnosc, a obraz przypomina chorobe wscieklych krow.

    mniej wiecej coś takiego mam na myśli... ostatnio jak byłem na sylwestra
    u znajomych to zauważyłem, że obraz coś nie teges i że obcięty po bokach
    jest. chwila sprawdzenia... hmmm TV ustawiony w trybie sklepowym... ba
    mało tego dekoder TV ustawiony na 576i w trybie 4:3. Chłopak zbierał
    szczęke z ziemi, że ma taki telewizor jak mu przestawiłem jak ma być
    wszystko. najlepsze jest to że kupił TV za 7000zł (jeden z pierwszych
    LEDów) i oglądał tak TV jakieś... 1.5roku... jeszcze dobrze że podłączył
    po HDMI a nie Euro :)

    akanid

  • 16. Data: 2011-01-02 20:10:48
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-02 14:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Trochę off-topic, bo pytam o telewizor.
    > Myślę o małej plaźmie.
    > Telewizorów LCD nie lubię (artefakty itp.).

    ???

    > Potrzebny wbudowany tuner cyfrowy (do odbioru z Pałacu Kultury / Raszyna).

    pewnie teraz to wszystkie na nasz rynek mają

    > Rozmiar ekranu z tych najmniejszych.

    40" ?

  • 17. Data: 2011-01-02 20:35:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ąćęłńóśźż napisa?(a):

    > Rozmiar ekranu z tych najmniejszych.

    Panasonic 37".

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 18. Data: 2011-01-02 20:41:26
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-02 20:32, animka pisze:

    > http://www.nokaut.pl/szukaj/sprzet-rtv/telewizor-lg-
    32.html\

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=telewizory+lg+32
    +cale&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    Nie widzę tam plazmy, a wogóle plazmy poniżej 42".
    Dlaczego LG?
    p.s.
    Sam szukam telewizora, ale w cenie LCD, plazma to raczej dziadowska
    będzie chyba, bez FullHD, ograniczone możliwości USB, prądożerna.

  • 19. Data: 2011-01-02 21:39:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-02 21:41, Jawi pisze:

> [...]
    > Sam szukam telewizora, ale w cenie LCD, plazma to raczej dziadowska
    > będzie chyba, bez FullHD, ograniczone możliwości USB, prądożerna.

    Jakieś Samsungi z internetem teraz "wypuścili". Nie mam pod ręką teraz
    linka.

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka

  • 20. Data: 2011-01-02 22:10:44
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-02 22:39, animka pisze:

    > Jakieś Samsungi z internetem teraz "wypuścili". Nie mam pod ręką teraz
    > linka.

    tia... =>50"
    mowa była o małej plaźmie