  • 11. Data: 2017-11-29 16:11:11
    Temat: Re: Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Wolisz np. dołączyć do akt sprawy pendrajwa?

    -----

  • 12. Data: 2017-11-29 18:08:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-11-29 o 16:11, ń pisze:

    > Wolisz np. dołączyć do akt sprawy pendrajwa?

    A zawartości płyty skopiować na inną i coś dodać lub ująć to już nie
    można? Bo rozumiem, że chodzi Ci o integralność danych.

  • 13. Data: 2017-11-29 18:34:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 01:17, Marek S pisze:

    > Moja nagrywarka w komputerze też odtwarza wszystko. Najwyraźniej nie
    > przeczytałaś treści poprzedniego mojego wątku skoro zadajesz to pytanie.

    Może przeczytałam, ale tyle wątków-zapytań piszesz.......

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-11-29 18:40:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 14:32, z pisze:

    > Odtwarzanie nagranego przez siebie dysku to banalne zadanie.
    > Schody zaczynają się przy odtwarzaniu w innych napędach, zwłaszcza nie
    > komputerowych.

    Dopóki laser był ok. to odtwarzała. Miniwieża ma kompakt na górze,
    podnosi się wieczko do góry.
    Gdybym miała nowy laser to może bym się zaparła, rozkręciła tę wieżę i
    wymieniłabym laser, ale w tej wieży to nawet nie wiem gdzie on jest (czy
    na wierzchu-pod płytą, czy gdzieś głębiej).

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-11-29 18:44:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 14:37, z pisze:
    > A tak z ciekawości
    > Kto jeszcze używa napędów optycznych w dzisiejszych czasach? :-)
    >
    > Ja właśnie sobie przypomniałem o tej technologii kiedy zostałem
    > poproszony o zgranie wesela z VHSa :-)
    >
    > Może kiedyś znajdę trochę czasu na przekopanie kilku pudeł leżących na
    > strychu :-) Taki powrót do lat młodzieńczych :-)

    Nawet prawie nowy magnetowid mam zepsuty. Pewnie robotnik warchoł przy
    remoncie wyczaił, szperał wszędzie i wsadził tam łapę. Kaseta sie
    zatrzymuje, wyskakuje, bo o cos zaczepia się taśma. Już pare dobrych
    kaset zmarnowałam przez to.

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-11-29 18:45:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 16:11, ń pisze:
    > Wolisz np. dołączyć do akt sprawy pendrajwa?

    Szkoda pieniędzy. To kosztuje!

  • 17. Data: 2017-11-29 19:13:06
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek S, 28 lis 2017 w news:ovknmf$bt2$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Mam plyty DVD-R kilku producent˘w ale tylko od jednego czytane sa
    > bezblednie. Inne praktycznie w og˘le nie sa odczytywane, moze z
    > wyjatkiem wspomnianych TDK˘w.

    Aaa, to możliwe. Kilkanaście lat temu sporo wypalałem i dowiedziałem się
    żeby zwracać na to uwagę. W starym Nero był taki dodatkowy program Disc
    Info, który odczytywał sporo info o nośniku jako produkcie.
    Ale pamiętam też że nagrywarka też miała znaczenie. Miałem całkiem
    dobrego Teaca który palił i czytał wszystko i co najważniejsze jego
    wypalanki nie sprawiały problemu w innych sprzętach, a płytki z tańszych
    napędów czasami tak.

  • 18. Data: 2017-11-29 20:33:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Nov 2017 14:37:10 +0100, w
    <5a1eb809$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > A tak z ciekawości
    > Kto jeszcze używa napędów optycznych w dzisiejszych czasach? :-)

    Ja. Backupuje wszystko na BR. A na co mam zgrywać?

  • 19. Data: 2017-11-29 22:19:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-29 o 18:34, Animka pisze:

    > Może przeczytałam, ale tyle wątków-zapytań piszesz.......

    Wystarczyłoby abyś niniejszy przeczytała. Na samym początku streściłem o
    co chodziło.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2017-11-29 22:27:24
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-29 o 14:37, z pisze:
    > A tak z ciekawości
    > Kto jeszcze używa napędów optycznych w dzisiejszych czasach? :-)

    Ja używam. Np. rocznie w zdjęciach tworzę ok 40GB danych i zgrywam to na
    jedną płytę BR jako kopię bezpieczeństwa danego roku. Jaką alternatywę
    proponujesz?

    Dodam tylko, że dysk twardy do niczego nie podłączony, zamknięty w
    szufladzie biurka stracił swoją zawartość gdy piorun strzelił w dom
    sąsiada oddalony 50m od mojego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek