  • 1. Data: 2014-10-17 23:32:38
    Temat: Jaka płyta mATX do i5-4690K @ 4.5GHz?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Jaką płytę główna mATX (do ok. 400zł) polecacie do i5-4690K
    podkręconego do 4.5GHz?

    Która z poniższych będzie "najlepsza":
    - Asrock Z97M Pro4
    (ok. 360-400zł)
    - Gigabyte GA-Z97M-D3H
    (ok. 360-400zł)
    - Asus Z97M-PLUS
    (ok. 400-500zł)

  • 2. Data: 2014-10-17 23:50:24
    Temat: Re: Jaka płyta mATX do i5-4690K @ 4.5GHz?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Zapomniałem o msi:

    - Asrock Z97M Pro4 - brak M.2, więc raczej odpada
    (ok. 360-400zł)
    - Gigabyte GA-Z97M-D3H
    (ok. 360-400zł)
    - Asus Z97M-PLUS - ma sloty PCI (może się przyda)
    (ok. 400-500zł)
    - MSI Z97M-G43 - nie ma PCI, ale wygląda bardzo ciekawie
    (ok. 360-400zł)

  • 3. Data: 2014-10-18 00:12:08
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 17.10.2014 o 23:50, jakson pisze:
> [...]
    > - Asus Z97M-PLUS - ma sloty PCI (może się przyda)
    > (ok. 400-500zł)
    > - MSI Z97M-G43 - nie ma PCI, ale wygląda bardzo ciekawie

    Ja mam uraz do MSI ;) Nie pamietam juz czemu... GigaByte zas uwazam za
    Low End, zawsze kompy na GB jakos wolniej dzialaly...

    AsRock lub Asus to moje "marki" ;)

    W zwiazku z niniejszym typuje ASUS :D

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 4. Data: 2014-10-18 00:44:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-17 23:50, jakson pisze:
    > Zapomniałem o msi:
    >
    > - Asrock Z97M Pro4 - brak M.2, więc raczej odpada

    Czego brak bo nie łapię :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-10-20 10:05:19
    Od: Filip454 <f...@f...filip454>

    On 17.10.2014 23:32, jakson wrote:
    >Jaką płytę główna mATX (do ok. 400zł) polecacie do i5-4690K
    >podkręconego do 4.5GHz?
    >
    >Która z poniższych będzie "najlepsza":
    >- Asrock Z97M Pro4
    > (ok. 360-400zł)
    >- Gigabyte GA-Z97M-D3H
    > (ok. 360-400zł)
    >- Asus Z97M-PLUS
    > (ok. 400-500zł)

    Asrock definitywnie. OC też.

    Jedyny taki Filip w USENET...

  • 6. Data: 2014-10-20 16:57:22
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2014-10-17 o 23:32, jakson pisze:
    > Jaką płytę główna mATX (do ok. 400zł) polecacie do i5-4690K
    > podkręconego do 4.5GHz?
    >
    > Która z poniższych będzie "najlepsza":
    > - Asrock Z97M Pro4
    > (ok. 360-400zł)
    > - Gigabyte GA-Z97M-D3H
    > (ok. 360-400zł)
    > - Asus Z97M-PLUS
    > (ok. 400-500zł)

    Ja mam Asrocka na Z77 w wersji mATX i ma problemy z podkrecaniem. Niby
    mniejsza wersja Extreme4, a brak jej niektorych funkcji co uniemozliwia
    stabilne podkrecanie mojego i7. Do podkrecania nie polecam wiec plyt
    Asrocka w wersji mini. Ja bym celowal w Gigabyte (nigdy mnie nie
    zawiodl), albo Asus.

    --
    regards
    Salata

  • 7. Data: 2014-10-20 22:34:00
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > AsRock lub Asus to moje "marki" ;)
    >
    > W zwiazku z niniejszym typuje ASUS :D

    Argumenty typu "bo" mam tam gdzie slonce nie dociera :)

  • 8. Data: 2014-10-20 22:36:13
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Czego brak bo nie łapię :)

    M.2 to pierwszy normalny interfejs do "dyskow" SSD.

  • 9. Data: 2014-10-20 22:37:47
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Asrock definitywnie. OC też.

    Tylko tego M.2 nie ma a za jakis czas chcialem przejsc na SSD
    i fajnie wejsc w M.2 a nie w proteze typu SATA AHCI.

  • 10. Data: 2014-10-20 22:53:44
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Oct 2014 23:32:38 +0200, jakson napisał(a):

    > Jaką płytę główna mATX (do ok. 400zł) polecacie do i5-4690K
    > podkręconego do 4.5GHz?
    >
    > Która z poniższych będzie "najlepsza":
    > - Asrock Z97M Pro4
    > (ok. 360-400zł)
    > - Gigabyte GA-Z97M-D3H
    > (ok. 360-400zł)
    > - Asus Z97M-PLUS
    > (ok. 400-500zł)

    Odradzam ogolnie Asusa, to juz nie to co kiedys. Mam teraz druga pod rzad plyte za
    prawie
    tauzena i nigdy wiecej!
    Problemy z portami USB (traca polaczenie, albo nie widza urzadzen), problemy ze
    stabilnoscia, badziewne gniazda sata (kable sie wypinaja), krotki czas dostepnosci
    driverow na stronie. Nie polecam.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K