  • 1. Data: 2014-10-18 08:48:12
    Temat: połączenie
    Od: Jan Kowalski <s...@o...com.pl>

    Witam!
    Jak połączyć bezposrednio tablet z czytnikiem ebooków aby przesyłać dane?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-10-18 11:12:19
    Temat: Re: połączenie
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 18.10.2014 o 08:48, Jan Kowalski pisze:
    > Witam!
    > Jak połączyć bezposrednio tablet z czytnikiem ebooków aby przesyłać dane?

    przez chmurę

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 3. Data: 2014-10-18 18:34:29
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "mr misio de grizzly" napisał:

    > przez chmurę

    Nie spełnia warunku "bezpośrednio".
    A jak tam z trybem Wi-Fi Direct w czytnikach? Bo skoro nawet w tabletach z
    Biedronki jest on obecny, to może tędy droga?

    JoteR

  • 4. Data: 2014-10-22 12:18:39
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    W dniu 2014-10-18 o 18:34, JoteR pisze:

    > Nie spełnia warunku "bezpośrednio".
    > A jak tam z trybem Wi-Fi Direct w czytnikach? Bo skoro nawet w tabletach
    > z Biedronki jest on obecny, to może tędy droga?

    A nie da się przez USB stosując przejściówkę USB OTG? Jeśli czytnik
    potrafi udawać dysk, a tablet obsługiwać host USB, to powinno się dać.
    Ja tak przepycham pliki między tabletami.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2014-10-22 13:10:23
    Od: "Y" <o...@m...com>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał w wiadomości grup

    > Witam!
    > Jak połączyć bezposrednio tablet z czytnikiem ebooków aby przesyłać dane?

    Witam!
    Przez WiFi w trybie AdHoc

  • 6. Data: 2014-10-22 14:46:56
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Grzexs" napisał:

    > A nie da się przez USB stosując przejściówkę USB OTG? Jeśli czytnik
    > potrafi udawać dysk, a tablet obsługiwać host USB, to powinno się dać. Ja
    > tak przepycham pliki między tabletami.

    Z tym trybem "mass storage" jest jakaś niewyraźna sprawa. Jeśli mój telefon
    przestawię w ten tryb, to owszem, przez komputer jest widoczny jako dysk,
    więcej - mogę nawet zabootować z niego (a raczej z wetkniętej w telefon
    karty) peceta, natomiast nijak nie mogę ożenić tego telefonu z tabletem
    (Android 4.2) via OTG. Czytnika e-booków nie próbowałem z powodu nie mam ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2014-10-22 23:26:39
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > w telefon karty) peceta, natomiast nijak nie mogę ożenić tego telefonu z
    > tabletem (Android 4.2) via OTG. Czytnika e-booków nie próbowałem z

    A jak podepniesz np. pendrive przez OTG do tableta, to go widzi
    prawidłowo? Podejrzewam, że tablet coś kaszani. Może telefon usiłuje
    naładować sobie baterię kosztem tabletu, a ten nie chce dać prądu?

    U mnie tablet widzi prawidłowo nawet telefon, który udaje 2 urządzenia
    "mass storage". A tablet badziewny, jakiś Tracer.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2014-10-23 00:01:00
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Grzexs" napisał:

    > A jak podepniesz np. pendrive przez OTG do tableta, to go widzi
    > prawidłowo?

    Tak, pamięciowtykacze (tm) obsługuje prawidłowo.
    Zewnętrznego dysku nie pociągnął ;->

    > Podejrzewam, że tablet coś kaszani. Może telefon usiłuje naładować sobie
    > baterię kosztem tabletu, a ten nie chce dać prądu?

    Chyba jednak ten telefon, bo teraz sprawdziłem inny aparat (z systemem Bada)
    i zadziałało. Może faktycznie ten, który dotychczas próbowałem ożenić, zbyt
    agresywnie ciągnie prąd. Ostatecznie, swoje lata już ma...

    > U mnie tablet widzi prawidłowo nawet telefon, który udaje 2 urządzenia
    > "mass storage". A tablet badziewny, jakiś Tracer.

    Mój z Biedronki... ;->

    JoteR