  • 1. Data: 2014-10-16 14:16:41
    Temat: WOL
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak tam ma się obecnie sprawa Wake On Lan?
    czy ten kabelek to trzeba podłączać? czy nie?

    mam Asrock P4I48 czy muszę podłączać kabelek z karty 3com 905 czy nie?

  • 2. Data: 2014-10-16 14:22:35
    Temat: Re: WOL
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    > Asrock P4I48
    Dlaczego ty Uzywasz grup dyskusyjnych jak google?
    10s http://www.asrock.com/mb/Intel/P4i48/
    i jak byk :
    LAN - 802.3u, 10/100 Ethernet LAN, WOL supported
    - Supports PXE

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2014-10-16 14:45:56
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 16 Oct 2014 14:16:41 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > jak tam ma się obecnie sprawa Wake On Lan?
    > czy ten kabelek to trzeba podłączać? czy nie?
    >
    > mam Asrock P4I48 czy muszę podłączać kabelek z karty 3com 905 czy nie?

    Podłącza sie, ale odwrotnie. W Twoim przyoadku górą do dołu.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-10-16 14:54:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chyba w europie...

  • 5. Data: 2014-10-16 18:03:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >chyba w europie...

    A co, z Azji piszesz?

  • 6. Data: 2014-10-16 20:01:31
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 16/10/2014 13:45, Jacek wrote:

    > Podłącza sie, ale odwrotnie. W Twoim przyoadku górą do dołu.
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Prosimy nie wysylac smieci oraz nie karmic trolla.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2014-10-16 22:19:49
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-10-16 14:16, platformowe głupki pisze:
    > jak tam ma się obecnie sprawa Wake On Lan?
    > czy ten kabelek to trzeba podłączać? czy nie?
    >
    > mam Asrock P4I48 czy muszę podłączać kabelek z karty 3com 905 czy nie?

    Europa się rozwija, a Ty opanowałeś słowo "kabelek". Brawo Karol

  • 8. Data: 2014-10-17 11:58:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    idź strzelać z dupy w ekipie tuska i gronkiewicz...