  • 11. Data: 2002-08-01 19:06:23
    Temat: Re: Jaka to mamy cudowna policje....
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <ah5rg3$10fo$1@news2.ipartners.pl>, v...@v...nospam.pl
    says...

    > Czy moge prosic o podanie zrodla tej informacji?
    >
    > --
    > Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    > VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    > Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

    Tu

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=276217&ka
    t=1333
    &katn=Komputery+i+Internet&widn=Dost%EAp+na+pirackic
    h+papierach

    oraz tu

    http://www.katowice.kwp.gov.pl/aktualnosci1.htm

    Leszek

    Gdyby bylo potrzeba wiecej szczegolow to zapraszam na priv.

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 12. Data: 2002-08-01 19:06:48
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Mon, 15 Jul 2002 14:52:50 +0000 (UTC), "WaldekGo"
    <[nospam]awago@priv.onet.pl> wrote:

    >Prawda jaka wspaniala ta policja? I znow statystyki
    >zwalczania przestepczosci wzrosna...

    Popełnij przestępstwo/wykroczenie czy co tam jeszcze? Tak - więc o co
    chodzi?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 13. Data: 2002-08-01 19:08:03
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <t...@4...com>,
    f...@W...irc.pl says...

    > gdyby kazdy myslal tak jak Ty to w Polsce prywatna radiofonia
    > rozpoczelaby dzialalnosc kilka lat pozniej,a stacje ktore otrzymaly
    > czasowe zezwolenia (zet i rmf) musialyby zamknac czasowo dzialalnosc
    > "bo prawo nie nadaza za rzeczywistocia"

    Ja akurat podzielam zdanie kolegi od dura lex sed lex.

    Skoro ktos jest dla mnie konkurencja to oczekuje ze bedzie dzialal
    uczciwie, na podstawie tych samych (niezyciowych) przepisow do ktorych
    ja musze sie stosowac, co kosztuje mnie czesto sporo pieniedzy. A jesli
    ktos chce konkurowac i robic to omijajac prawo to odpowiednie sluzby sa
    od tego, zeby go od tego odwiesc a ja tym sluzbom bede pomagal.

    Trudno, ale tak wlasnie jest uczciwie.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 14. Data: 2002-08-02 14:34:34
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 30 Jul 2002 15:35:30 +0000 (UTC), h...@b...gnet.pl (Paweł
    Pluta) wrote:

    >Jesteś pewny tego, co mówisz? To spróbuj sobie wyobrazić świat, w którym
    >przepisy można olewać, jak się prywatnie uzna że nie nadążają za
    >rzeczywistością. Na przykład w rzeczywistości przynajmniej z połowę
    >samochodów można w mieście rozpędzić do ponad 100 km/h.

    ale zes przyklad podal, jak gola d...a w twarz

    wielokrotnie rozpedzalem swojego maluszka do 100km/h na terenie
    Poznania i jakos wlos z glowy mi od tego nie spadl
    Dlaczego ???

    Bo przeciez jak wszyscy jada 100km/h od jednych swiatel do drugich to
    ja nie bede tamowal ruchu tylko dlatego ze jakies idiotyczne przepisy
    mowia inaczej

    podobnie jak i w tym wypadku, nie korzystanie z wolnodostepnego w Unii
    Europejskiej pasma jest niczym innym jak tamowaniem rozwoju Internetu.

    Stroze prawa wiedza o tym, ze niektore przepisy sa kompletnie
    niezyciowe i przymykaja oko na przekroczenia predkosci, gdyby bylo
    inaczej to jazda po polskich drogach stalaby sie jeszcze bardziej
    koszmarna

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018

  • 15. Data: 2002-08-02 19:20:45
    Od: "Janusz A. Urbanowicz" <a...@b...org.pl>

    futszaK wrote:

    > podobnie jak i w tym wypadku, nie korzystanie z wolnodostepnego w Unii
    > Europejskiej pasma jest niczym innym jak tamowaniem rozwoju Internetu.

    A od kiedy my jestesmy w UE?

    A.

  • 16. Data: 2002-08-02 19:20:50
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

> [...]
    > niezyciowe i przymykaja oko na przekroczenia predkosci, gdyby bylo
    > inaczej to jazda po polskich drogach stalaby sie jeszcze bardziej

    No wlasnie, tylko w tym konkretnym przypadku nie przymkneli oka.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 17. Data: 2002-08-05 08:35:00
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Fri, 2 Aug 2002 14:34:34 +0000 (UTC), futszaK
    <f...@W...irc.pl> wrote:

    > ale zes przyklad podal, jak gola d...a w twarz
    >
    > wielokrotnie rozpedzalem swojego maluszka do 100km/h na terenie
    > Poznania i jakos wlos z glowy mi od tego nie spadl
    > Dlaczego ???

    Dlaczego rozpędzałeś? Boś palant bez wyobraźni i tyle. EOT

    [...]
    Paweł Pluta

    --

    -.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
    -.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.

  • 18. Data: 2002-08-07 18:37:32
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    Natomiast bardzo zyciowe sa Twoje smieszne plany sprzedawania ludziom 2mbitow
    w kawalkach po np. 128kbit za 60zl/m i 512kbit za 280zl/m. I jeszcze sie
    dziwisz jak ludzie Ci pisza, ze to nie wypali. I chcialbys ludziom zabrac to,
    co najlepsze dla nich dzisiaj czyli P2P a byc moze jeszcze ftp i skasowac za
    to oddzielnie. To jest dojenie z ludzi juz po prostu a nie propagowanie
    taniego Internetu dla wszystkich.

    Powodzenia zycze.

  • 19. Data: 2002-08-07 18:38:16
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    > A od kiedy my jestesmy w UE?

    Wlasnie. I dodam, ze u nas to pasmo wcale nie jest wolne a na swiadczenie
    uslug na taka skale na jaka robil to tamten pan droga radiowa nalezy miec
    koncesje za jakies 200tys euro. Gratuluje hurraoptymizmu, jak chcesz walczyc
    z prawem to masz pole do popisu.

  • 20. Data: 2002-08-10 12:51:26
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Wed, 7 Aug 2002 18:37:32 +0000 (UTC),
    <d...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >to oddzielnie. To jest dojenie z ludzi juz po prostu a nie propagowanie

    slonko Ty moje, nikt nie kaze nikomu korzystac

    P2P generuje ruch o charakterze izochronicznym, mowiac inaczej bardzo
    obciaza siec, wiec jesli ktos juz chce skorzystac to powinien za to
    zabulic

    jak sie komus nie podoba 60zl/mies to moze isc do tepsy po SDI
    (kosztujace ponad 2x tyle i jeszcze na asynchronicznym RS232), zabulic
    przynajmiej 600zl instalki i czekac pol roku (jak ja czekam) zanim w/w
    raczy podlaczyc "bo nie ma jednej karty".

    wolny wybor

    to o czym pisalem mialo na celu takie zoptymalizowanie sieci juz na
    samo dzien dobry, zeby pozniej sie nie okazalo tak, jak sie okazuje w
    niektorych osiedlowkach, kiedy liczba userow zbliza sie do rentownej
    ilosci, a ci co sa od poczatku zaczynaja narzekac ze im sie siec
    zaczyna mulic

    jesli jestes zwolennikiem propagowania taniego Internetu dla
    wszystkich to rob to uprzejmie za swoje pieniadze, wykup polpaka za
    2000zl/mies, zainwestuj w sprzet, podlacz a nastepnie sprzedawaj po
    30zl/mies.
    Zycze Ci duzej ilosci userow P2P

    To o czym pisalem wczesniej tyczylo sie tamowania dostepu do pasma
    czestotliwosci ktore jest ze swojej natury dobrem darmowym, Ty zas
    sprzeciwiasz sie ograniczeniu dostepu do Internetu (za ktory ktos juz
    zabulil konkretne pieniadze).

    Czujesz roznice ???

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018
    GDYBY ALEKSANDER GRAHAM BELL PRZEWIDZIAL
    ISTNIENIE TPSA, TO NIGDY NIE WYNALAZLBY
    TELEFONU