  • 1. Data: 2009-11-04 17:42:15
    Temat: Jaki *FET sterowany 5V ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Prąd 4-5A. Napięcie zasilające <20V. Chce uzyskac PWM na niewielkiej
    indukcyjnosci. Sterowanie bramki idealnie 5V (super gdyby 3.3V) przy
    otwarciu, 0V przy zamknieciu. Kanał N. Nie ma znaczenia czy izolowana
    bramka.

    Mam szuflade IRF540 ale one mają UGS gdzieć koło 7-8V do w miare pełnego
    otwarcia.

    Co moge wziąść, co występuje jako przewlekane _i_ SMD i jest tanie i
    dostepne wszedzie na świecie? A może nie ma tranzystorów tej mocy
    sterowanych tak niskim Ugs?

  • 2. Data: 2009-11-04 17:44:52
    Temat: Re: Jaki *FET sterowany 5V ?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Co moge wziąść, co występuje jako przewlekane _i_ SMD i jest tanie i
    > dostepne wszedzie na świecie? A może nie ma tranzystorów tej mocy
    > sterowanych tak niskim Ugs?

    są. Szukaj pod hasłem Logic Level.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2009-11-04 17:48:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Michał Baszyński wrote:
    > są. Szukaj pod hasłem Logic Level.

    Obawiam się, ze jak sobie znajde jakiegoś, to będzie tylko w jednym
    sklepie w ilosci 0 sztuk :) Dlatego pytam na grupie, zeby mi ktos
    wskazał popularny, który kupie prawie wszędzie.

  • 4. Data: 2009-11-04 18:03:59
    Od: Michal Godlewski <g...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    >
    > Co moge wziąść, co występuje jako przewlekane _i_ SMD i jest tanie i
    > dostepne wszedzie na świecie? A może nie ma tranzystorów tej mocy

    http://www.semiconductors.com.pl/index.asp?HScreen=7
    68
    SPD21N05L DPAK N-MOS 55V 20A 0R04 55W L-L
    Prog otwarcia typowo 1,6V
    5szt ~5,60zl + 22%VAT
    Mgod

  • 5. Data: 2009-11-04 18:17:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Michal Godlewski wrote:
    > SPD21N05L DPAK N-MOS 55V 20A 0R04 55W L-L

    Na 5 sklepów online żadnen go nie ma. Nie spełnia kryterium popularności.

  • 6. Data: 2009-11-04 19:22:07
    Od: Michal Godlewski <g...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Na 5 sklepów online żadnen go nie ma. Nie spełnia kryterium popularności.
    Czesc
    Kupowalem bezposrednio w sklepie w W-wie 1-mc temu.Mieli sporo.Prowadza
    tez sprzedaz wysylkowa.
    Mgod

  • 7. Data: 2009-11-04 22:10:39
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Co moge wziąść, co występuje jako przewlekane _i_ SMD i jest tanie i
    > dostepne wszedzie na świecie? A może nie ma tranzystorów tej mocy

    IRL540?
    --
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2009-11-05 07:46:58
    Od: "u" <...@w...yz>

    > Co moge wziąść, co występuje jako przewlekane _i_ SMD i jest tanie i
    > dostepne wszedzie na świecie? A może nie ma tranzystorów tej mocy
    > sterowanych tak niskim Ugs?

    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=i
    rl520&idp=1#search%3Dirl520

  • 9. Data: 2009-11-05 08:07:59
    Od: "Walery" <w...@o...pl>

> [...]
    >
    > Co moge wziąść, co występuje jako przewlekane _i_ SMD i jest tanie i
    > dostepne wszedzie na świecie? A może nie ma tranzystorów tej mocy

    A może IRF7301 wystarczy?
    Ja kupowałem tutaj
    http://www.sklep.elstat.pl/