  • 11. Data: 2016-08-18 09:42:35
    Temat: Re: Jaki fotelik dla dziecka
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 09:35, Przemyslaw P. pisze:
    > 9-18 to akurat ten przedział

    Chyba u słoni ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-08-18 09:53:40
    Od: buty <b...@o...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 09:16, szerszen pisze:

    > To ja może z innej beczki. Kilka lat temu stałem przed podobnym zagadnieniem,
    jednak po obejrzeniu kikudziesięciu fotelików i przymierzeniu do nich młodego, zdałem
    sobie pytanie czy jest w ogóle sens zakupu takiego fotelika.
    > Odpowiedź brzmiała, nie.
    >
    > Dlatego kupiłem i byłem bardzo zadowolony z fotelika Recaro Young Sport, wtedy
    dopiero wchodziły na rynek, ale teraz jest ich pełno, także polecam przymierzyć się
    do niego i zastanowić.

    > Głównym czynnikiem wpływającym na powyższą odpowiedź było to, że mój syn od
    urodzenia po dzień dzisiejszy ze wzrostem jest na szczycie siatki centylowej, nie
    wiem jak u Ciebie.

    a ten o ktorym piszesz jest z isofixem ?

  • 13. Data: 2016-08-18 10:15:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 09:16, szerszen pisze:
    > Recaro Young Sport

    Brat ma taki albo bardzo podobny (z głośniczkami w zagłówku) i mi jakoś
    się nie podoba, dla mnie jest jakiś strasznie ciasny i nie mam pojęcia
    jak by tam mój 8 latek (brata ma 5 lat) miał wejść i siedzieć wygodne.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-08-18 10:50:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 18 Aug 2016 09:53:40 +0200
    buty <b...@o...pl> wrote:

    > a ten o ktorym piszesz jest z isofixem ?

    Mój nie, ale kupowałem go z 6-7 lat temu, teraz musiałbyś się dowiedzieć.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 15. Data: 2016-08-18 10:55:51
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 18 Aug 2016 10:15:41 +0200
    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > dla mnie jest jakiś strasznie ciasny

    No ale nie ty masz tam siedzieć :)

    > i nie mam pojęcia jak by tam mój 8 latek

    No 8 latek, o ile nie jest na 90 centylu z wagą, to zmieści się tam bez problemu,
    aczkolwiek mój jako 8, a nawet chyba 7 latek już w nim nie jeździł, bo był za wysoki,
    miał kupione siedzisko.

    > (brata ma 5 lat) miał wejść i siedzieć wygodne.

    Nie wiem o jakim dokładnie foteliku piszesz, ale w tym o którym ja piszę, demontując
    3 punktowe pasy fotelika, wyjmujesz jednocześnie taką wkładkę z niego, miejsca się
    wtedy robi więcej, także jeśli dziecko jest normalnej budowy, to bez najmniejszego
    problemu się tam mieści.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 16. Data: 2016-08-18 11:07:44
    Od: buty <b...@o...pl>

    chyba mnie namowiliscie na ten Recaro Young Sport :) tylko nie wiem bo
    mam kanape i po boku lekki kubełek i nie wiem czy bedzie stabilny

  • 17. Data: 2016-08-18 11:59:15
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 09:43:25 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

    > Chyba u słoni ...

    Macie rację, skutki pisania na grupy z łóżka i przed poranną kawą :)

    Też szukam w przedziale 9-18 lub 9-25. Na chwilę obecną na placu boju pozostał mi
    tylko Axkid Minikid. Zajmuje niestety sporo miejsca, ale ma Test Plus, więc jest
    bezpieczny. Patrzyłem jeszcze na Klippan Kiss 2 - o dziwo nawet fajnie mieści się w
    aucie i nie zajmuje aż tyle miejsca, niestety mam trochę za krótkie pasy i lipa. W
    ogóle do montażu to trzeba doktorat robić, masakra.

  • 18. Data: 2016-08-18 12:17:10
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 18 Aug 2016 11:07:44 +0200
    buty <b...@o...pl> wrote:

    > chyba mnie namowiliscie na ten Recaro Young Sport :) tylko nie wiem bo
    > mam kanape i po boku lekki kubełek i nie wiem czy bedzie stabilny

    Poszukaj w okolicy sklepu który ma go w sprzedaży, podjedź, przymierz do auta, posadź
    dzieciaka i sprawdź. Ja w Focusie chciałem go ustawić po środku, ale jest lekka górka
    w profilowaniu kanapy i był niestabilny, ale po stronie pasażera trzymał się
    elegancko.
    Jak będzie u Ciebie musisz sprawdzić namacalnie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 19. Data: 2016-08-18 12:48:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 10:55, szerszen pisze:

    > No ale nie ty masz tam siedzieć :)

    Ale dziecku też nie dam taboretu w samochodzie:)

    > No 8 latek, o ile nie jest na 90 centylu z wagą, to zmieści się tam bez problemu,
    aczkolwiek mój jako 8, a nawet chyba 7 latek już w nim nie jeździł, bo był za wysoki,
    miał kupione siedzisko.

    Mój też jest wysoki (ja mam 2m wzrostu) i bez problemu siedzi wygodnie w
    Cybex-ie.

> [...]
    miejsca się wtedy robi więcej, także jeśli dziecko jest normalnej budowy, to bez

    Coś podobnego jak w linku co podałeś, modelu dokładnego nie powiem ale
    brał chyba najwyższy model z tej serii. Możliwe że jak się wyjmie
    wkładkę to jest lepiej ale ogólnie mi podobały mi się te foteliki, także
    z powodu bocznych oparć gdzie dziecko nic nie widzi co się dzieje z
    boku, siedzi i patrzy jak by było w tunelu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2016-08-18 12:51:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 12:17, szerszen pisze:

    > Poszukaj w okolicy sklepu który ma go w sprzedaży, podjedź, przymierz do auta,
    posadź dzieciaka i sprawdź.

    Dokładnie, ja jak szukałem fotelika to z listy pewniaków wszystkie
    odpadły bo coś w nich nie grało, albo kiepski montaż, albo źle się
    dziecku siedzi albo coś innego ... jedź po sklepach i przymierzaj się z
    dzieckiem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl