  • 21. Data: 2013-12-04 15:26:05
    Temat: Re: Jaki kompresor do kół - osobówki
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Lodówka może być z wysypiska... podjeżdżasz, dajesz flaszkę i za
    > kwadrans masz ;)

    I co dalej? Jakie wyjście ma ten kompresor?

    --
    MN

  • 22. Data: 2013-12-04 15:33:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-12-04 15:26, Marcin N pisze:

    > I co dalej? Jakie wyjście ma ten kompresor?

    Odnosiłeś się do kompresora z lodówki, więc podpowiadam.

    A reszta? No wiesz, chyba facet każdy ma parę potrzebnych dorbiazgów... ;)

  • 23. Data: 2013-12-04 15:40:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-04, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > I co dalej? Jakie wyjście ma ten kompresor?

    Okragle.

    https://www.google.pl/search?q=kompresor+z+agregatu+
    od+lod%C3%B3wki

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2013-12-04 16:09:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 04.12.2013 15:18, Jakub Witkowski pisze:

    > Lodówka może być z wysypiska... podjeżdżasz, dajesz flaszkę i za
    > kwadrans masz ;)

    bierzesz piwo, jedziesz na złom, stawiasz menelowi i prosisz aby Ci
    odłożył fajny kompersor na przyszły tydzień i przyjedziesz po niego z
    flaszką.
    Za tydzień czy dwa, menel da Ci taką gruchę z pourywanymi rurami i
    kabelkiem z wtyczką. Wracajac do domu kup sobie w sklepie samochodowym
    rurkę do paliwa fi6 i końcówkę kompresora- sugeruje metalową.
    jak staniesz w garażu, włącz kabel do gniazka, ale odsuń się od
    kompresora bo najpierw wypluje olej, potem zacznie z jednej z rurek
    dmuchać powietrzem. uwaga! co prawda pracuje niezbyt szybko, ale
    wytwarza dość duże ciśnienie.

    ToMasz

  • 25. Data: 2013-12-04 16:20:55
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > I co dalej? Jakie wyjście ma ten kompresor?

    Najczęściej rurka miedziana ? ok 5-6mm. Śrubokrętem robi się ją na
    troszkę szerszy lejek, nakłada się wąż ciśnieniowy (spawalniczy gumowy
    lub PP z wtopionym oplotem - ok. 3zł/m albo gotowy o którym wspominał
    kogutek) i zaciska opaską. Ja użyłem spawalniczego z odzysku i nawet się
    nie bawiłem w końcówkę na wentyl. Dociskam ten wąż palcymatycznie i jest
    git.

    Aha - kompresor na ogół w przyłączu (taka wtyczka z dziurami) ma
    wyłącznik fazy rozruchowej. Trzeba wziąć to przyłącze też.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 26. Data: 2013-12-04 16:29:58
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 14:25:00 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
    > Zeby te 0,5 atm napompowac to mu sie zejdzie pare minut

    Używałeś czy to tylko Twoje przypuszczenia?
    Oponę 205/55R16 z 2,3 do 2,6 pompuje kilkanaście sekund. 4 koła dopompowałem w
    niecałe 2 minuty (sporo traci się na przykręcanie/odkręcenie wężyka, przełożenie
    przewodu na drugą stronę).

  • 27. Data: 2013-12-04 16:30:32
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-12-04 15:23, Użytkownik - RoMan Mandziejewicz napisał::

    > W każdym domu znajdzie się niepotrzebna szprycha rowerowa, szpulka od
    > nici czy lodówka... ;)

    :-D
    Bez wskaźnika-strzałeczki nie da rady.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 28. Data: 2013-12-04 16:34:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-04, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

> [...]
    niecałe 2 minuty (sporo traci się na przykręcanie/odkręcenie wężyka, przełożenie

    Uzywalem bo posiadam. Kilkanascie sekund to ja pompuje kolo rowerowe 26x2.1
    z 2,0 do 3,0 atm ;-) Moze mam popsuty, moze tez przesadzilem z "pare minut"
    ale jak go bedzie uzywal tak regularnie to dlugo nie pozyje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2013-12-04 16:47:43
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > W każdym domu znajdzie się niepotrzebna szprycha rowerowa, szpulka od
    > nici czy lodówka... ;)

    A gdzie-żeś Ty (albo: kiedy) widział nici na szpulce? Są co najwyżej na
    tutce papierowej... No - chyba, że jakieś "profesjonalne", ale to już
    nie "w każdym domu".

    (Wiem... Widzę emoticonę :) )

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 30. Data: 2013-12-04 16:48:22
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 16:34:04 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Uzywalem bo posiadam. Kilkanascie sekund to ja pompuje kolo rowerowe 26x2.1
    > z 2,0 do 3,0 atm ;-) Moze mam popsuty, moze tez przesadzilem z "pare minut"
    > ale jak go bedzie uzywal tak regularnie to dlugo nie pozyje.

    Do warsztatu się nie nadaje, ale dopompować koła kilka razy w roku można. To chyba
    nie zabije tego sprzętu ;) Kupiłem tą pompkę właśnie z zamiarem takiego
    wykorzystania. Kupiłem jakieś dwa miesiące temu. Po założeniu zimówek dopompowałem.
    Swoje spostrzeżenia opisałem w jednym z poprzednich wpisów. Według mnie bardzo fajna
    maszynka za niewielkie pieniądze.