  • 1. Data: 2010-01-06 12:45:41
    Temat: Jaki kupic UPS do podtrzymania zasilania
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Witam.
    Musze sobie zakupic UPS-a do podtrzymania zasilania .

    Urzadzenia ktore beda do niego podłaczone to :
    -Dysk sieciowy - zasilany zasilaczem 5V/12V 3A

    - tuner sat zasilany zasilaczem 12V 7,5A

    - dwa switche zasilane zasilaczami 9V 1,5A

    Jaki zasupic UPS zeby np. podtrzymał to wszystko przez 30 minut.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-06 14:38:43
    Temat: Re: Jaki kupic UPS do podtrzymania zasilania
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

> [...]
    > - dwa switche zasilane zasilaczami 9V 1,5A Jaki zasupic
    > UPS zeby np. podtrzymał to wszystko przez 30 minut.

    Myślę że dowolny :-))

  • 3. Data: 2010-01-06 14:39:40
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > - tuner sat zasilany zasilaczem 12V 7,5A

    A tak na marginesie: co to za tuner o takim poborze mocy??

  • 4. Data: 2010-01-06 14:47:55
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A tak na marginesie: co to za tuner o takim poborze mocy??

    to 3 tunery podłączone do 1 zasilacza.

    Mi z obliczeń wyszło ze to wszystko ciągnie 180 watt. (w zaokragleniu).

    Dobrze policzyłem?

  • 5. Data: 2010-01-06 16:26:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.M.Oizo,

    > Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > to 3 tunery podłączone do 1 zasilacza.
    > Mi z obliczeń wyszło ze to wszystko ciągnie 180 watt. (w zaokragleniu).

    Nie rozumiem - co to "watt"? Bo ani to polski "wat" ani angielski
    "Watt".

    > Dobrze policzyłem?

    Przyszedłeś po korepetycje z elementarnej arytmetyki?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-01-06 17:47:34
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych

    > Nie rozumiem - co to "watt"? Bo ani to polski "wat" ani angielski
    > "Watt".

    > Przyszedłeś po korepetycje z elementarnej arytmetyki?

    jak nie udzielasz odpowiedzi to zamilcz.

  • 7. Data: 2010-01-06 17:49:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.M.Oizo,

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2010-01-06 18:33:44
    Od: robmac <r...@k...pl>

    On 6 Sty, 13:45, "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> wrote:
    > Witam.
    > Musze sobie zakupic UPS-a do podtrzymania zasilania .
    > Jaki zasupic UPS zeby np. podtrzymał to wszystko przez 30 minut.

    http://www.apc.com/template/size/apc/index.cfm

    (pod guzikiem "konfiguruj wg obciążenia" masz formularz wyboru UPSa)

    --
    pozdr.
    RobMac

  • 9. Data: 2010-01-06 18:52:57
    Od: "Radiofan" <r...@r...pl>

    Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > jak nie udzielasz odpowiedzi to zamilcz.

    On już tak musi. Wybacz mu, cierpi na moderatodozę z elektrodozą.

  • 10. Data: 2010-01-06 19:15:01
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hi2ibn$gqb$1@inews.gazeta.pl,
    J.M.Oizo <oizo[No Spam]@autograf.pl> nabazgrał:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych

    > jak nie udzielasz odpowiedzi to zamilcz.

    Może piaskownicy sobie poszukaj, teraz ze względu na zimowe warunki to do
    balii z piłeczkami przy supermarkecie!

    Włodek