  • 1. Data: 2010-01-06 09:22:30
    Temat: joystick (manipulator) przemyslowy na zlaczu db9
    Od: "PrzemeK" <p...@n...com.pl>

    Witam szanowna grupe!

    Mam pilna potrzebe, a nie moge nic wygooglac. Potrzebny mi jest joystick
    przemyslowy dwuosiowy na zlaczu db9. Gdzie takie cudo mozna kupic/zamowic
    tak zeby dotarlo do mnie jeszcze w tym tygodniu? Joystick potrzebny mi jest
    do sterowania ruchami glowicy pewnej maszyny, ktora buduje...

    Pozdrawiam, bede wdzieczny za kazda pomoc.
    ----
    PrzemeK

  • 2. Data: 2010-01-06 12:36:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PrzemeK schrieb:
> [...]
    > kupic/zamowic tak zeby dotarlo do mnie jeszcze w tym tygodniu? Joystick
    > potrzebny mi jest do sterowania ruchami glowicy pewnej maszyny, ktora

    spytaj tu:

    www.megatron.eu

    Dobre joysticki, ale dość drogie (coś koło 500EUR za sztukę)

    Waldek

  • 3. Data: 2010-01-06 16:06:09
    Od: "Szymon" <g...@p...pl>

    Użytkownik "PrzemeK" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest do sterowania ruchami glowicy pewnej maszyny, ktora buduje...
    >
    > Pozdrawiam, bede wdzieczny za kazda pomoc.

    Może sprawdź tu:
    http://www.euroelektronika.pl/

    (w produktach firmy Apem)

    Szymon

  • 4. Data: 2010-01-07 17:43:18
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest do sterowania ruchami glowicy pewnej maszyny, ktora buduje...
    >
    > Pozdrawiam, bede wdzieczny za kazda pomoc.
    wiem ze nie do konca o to chodzi bo z zawodnoscią róznie, ale czy
    przypadkiem joustick od amigi nie miał wlasnie tkaiego złacza? ;P

  • 5. Data: 2010-01-08 09:56:47
    Od: "PrzemeK" <p...@n...com.pl>

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wiem ze nie do konca o to chodzi bo z zawodnoscią róznie, ale czy
    > przypadkiem joustick od amigi nie miał wlasnie tkaiego złacza? ;P

    mial, mial... i dlatego dalem crossposta na "pl.rec.gry.komputerowe.sprzet"
    :)

    od atari, C64, spectrum, Pegasusa tez daja rade...

    juz zdobylem joya. moj problem polegal na tym ze musiale miec go na
    "wczoraj" :)

    dziekuje za wszystkie odpowiedzi
    ----
    PrzemeK