  • 1. Data: 2010-01-06 19:14:34
    Temat: Poszukiwana grupa dyskusyjna odnośnie wirusów ...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czy istnieje jakiś grupa dyskusyjna oprócz alt.pl.comp.wirusy (na której
    ruch jest prawie żaden) o tematyce bezpieczeństwa i usuwania wirusów
    komputerowych ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-01-06 20:02:26
    Od: Artur Stachura <m...@w...pl>

    On Wed, 6 Jan 2010 20:14:34 +0100, Endriu <n...@i...pl> wrote:
    > Czy istnieje jakiś grupa dyskusyjna oprócz alt.pl.comp.wirusy (na której
    > ruch jest prawie żaden) o tematyce bezpieczeństwa i usuwania wirusów
    > komputerowych ?.

    pl.comp.security

  • 3. Data: 2010-01-06 20:20:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > pl.comp.security

    Ruch niewiele większy niż na alt.pl.comp.wirusy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-01-06 21:30:58
    Od: Artur Stachura <m...@w...pl>

    On Wed, 6 Jan 2010 21:20:58 +0100, Endriu <n...@i...pl> wrote:

    > Ruch niewiele większy niż na alt.pl.comp.wirusy.

    p.c.s. jest moderowana - może dlatego. Ja bym spróbował.

  • 5. Data: 2010-01-06 22:03:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Endriu wrote:
    > Czy istnieje jakiś grupa dyskusyjna oprócz alt.pl.comp.wirusy (na
    > której ruch jest prawie żaden) o tematyce bezpieczeństwa i usuwania
    > wirusów komputerowych ?.

    raczej na forach roznych szukaj, jakich tego nie powiem bo raz na rok usuwam
    syfa komus z rodziny. Sa juz wyedukowani i bzyknac sie jakiemus exe nie daja
    :-)

    Wpisywalem w googla i dawaj, polskie, angielskie, hamerykanskie fora.

  • 6. Data: 2010-01-07 07:29:36
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał:

    > Ruch niewiele większy niż na alt.pl.comp.wirusy.

    Napisz. Zwiększysz ruch.

    Remek