  • 11. Data: 2012-08-16 16:43:49
    Temat: Re: Jaki kupić samochód?
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Piotr Klimek

    > Ciekawe kiedy Ci się znudzi śmiecenie w co drugim wątku.

    A Ty coś tu ciekawego piszesz? Bo nie zauważyłem. Kim Ty w ogóle jesteś?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2012-08-16 17:35:58
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 10:30:53 UTC+2 użytkownik Ryba napisał:
    > A kt�ry to kolega i z jakiego rejonu?

    Tradelux z Libiąża.

  • 13. Data: 2012-08-16 20:35:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 16 Aug 2012 14:43:49 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za tŢ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A Ty coś tu ciekawego piszesz? Bo nie zauważyłem. Kim Ty w ogóle jesteś?

    Czytam i sporadycznie pisze tutaj od jakis 10 lat, pewnie mnie nie widac,
    bo nie smiece w kazdym watku o oponach owinietych wezem ogrodowym,
    polonezie czy komendancie policji. Masz jakas misje?

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 14. Data: 2012-08-16 21:38:32
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:35:28 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > Czytam i sporadycznie pisze tutaj od jakis 10 lat, pewnie mnie nie widac,
    > bo nie smiece w kazdym watku o oponach owinietych wezem ogrodowym,
    > polonezie czy komendancie policji. Masz jakas misje?

    Wrzuć go do KF'a i będziesz miał spokój. O ile ktoś inny nie zacznie tego
    czegoś cytować.
    Ja tak zrobiłem i grupę się o wiele przyjemniej czyta.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2012-08-16 22:23:52
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin huri_khan

    > Wrzuć go do KF'a i będziesz miał spokój. O ile ktoś inny nie zacznie
    > tego czegoś cytować.
    > Ja tak zrobiłem i grupę się o wiele przyjemniej czyta.

    Popieram, im więcej głupków ma mnie w KF-ie, tym przyjemniej się na tą
    grupę pisze. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2012-08-16 22:49:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Wrzuć go do KF'a i będziesz miał spokój. O ile ktoś inny nie zacznie tego
    > czegoś cytować.
    > Ja tak zrobiłem i grupę się o wiele przyjemniej czyta.

    Potwierdzam.
    Przy czym należy tam wrzucić więcej śmiecia, ale z racji generowanej ilości
    spamu, troll "to" powinien zawitać tam w pierwszej kolejności.

  • 17. Data: 2012-08-16 23:08:58
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Cavallino

    > Przy czym należy tam wrzucić więcej śmiecia, ale z racji generowanej
    > ilości spamu, troll "to" powinien zawitać tam w pierwszej kolejności.

    Nie rżyj tyle, tylko wracaj do stadniny.

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2012-08-17 20:06:16
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Ale tam każde auto jest "walone". Nawet w autach prosto z salonu
    > miejscowi "fachowcy" dopatrzą się dospawanej ćwiartki. :))

    Jakiś czas temu pytałem o interesującego mnie Poloneza Trucka Roya i
    wcale nie pisali że zespawany z trzech przystanków.

  • 19. Data: 2012-08-17 20:24:18
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Michal

    > Jakiś czas temu pytałem o interesującego mnie Poloneza Trucka Roya i
    > wcale nie pisali że zespawany z trzech przystanków.

    I jak? Kupiłeś? Jeśli tak, to jak wrażenia? Ja sobie bardzo chwalę mojego
    Poloneza Trucka Roya kupionego za 1000 zł.

    --
    ignorance is bliss