  • 11. Data: 2016-09-01 15:59:45
    Temat: Re: Jaki obiektyw jasny, szerokokatny-zoom do Canon APS-C
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-09-01 13:41, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zastanawiam się, jaki jest koszt każdej zrobionej fotki takim obiektywem nabytym za
    4 kpln :-o
    > BTW też ujeżdżałem niemiłosiernie Prakticara 2,8/28mm, ale to był absolutnie
    najtańszy obiektyw do Prakticy (tańszy od standardu).

    IMHO w fotografii amatorskiej takie liczenie jest bez sensu. Chodzi o
    frajdę i to, że nie mając tego obiektywu jakichś zdjęć nie zrobisz. Ten
    Practicar to już był na bagnet? Mój Pentacon 2,8/29 mm kosztował jakieś
    1,5 średnie krajowe (był to koniec lat 70.), więc ten Canon wcale taki
    strasznie drogi nie jest :)

    Piotr