  • 1. Data: 2010-08-11 23:08:10
    Temat: Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Tak powoli kombinuje nad nastepnym samochodem i chcialbym aby bylo to
    troche podniesione, mialo chociaz jakies haldexowe 4x4 no i zeby nie
    wyzlopalo by mi portfela specjalnie.

    Jestem niestety dosc uczulony jesli chodzi o spalanie bo moje obecne
    wozidlo pali ~10l po miescie i to LPG...

    Cena - 40k. Zalozmy ze 50, ale to juz tak raczej maks.

    Trasy niespecjalnie dlugie - ale ok 20km w jedna strone do pracy wiec
    olejak nie będzie cierpiał. Bez DPF proszę.

    Mam różne typy:
    - Quashqai 1.5dci (mało pali, ale tylko 2wd)
    - Quashqai 2.0d (pali niestety sporo więcej ale ma 4wd)
    - Rav4 2.0d (znowu mam wrazenie, ze sporawo pali, ale znowu 4wd)
    - Forester (te kilkuletnie nie maja diesli, wiec moze 2.0 + LPG? ale za
    to stały, prawdziwy 4x4)
    - Volvo XC70 2.0d (strasznie dlugi...)
    - Octavia 4x4 1.9/2.0 TDI (niestety nie podniesiona ale za to dosc tania)
    - Octavia Scout 4x4 diesel (nieczesto spotykana)

    SX4 mi sie nie podoba, podobnie jak Antara.
    Pandy 4x4 proszę nie proponować, tak samo jak Ignisa, Kangura itd.
    Fabia crossover będzie zbyt droga, a poza tym wybitnie mi się nie podoba...
    W Yeti chyba się nie zmieszcze ceną.

    Tak naprawde wystarczylo by mi auto wielkosci Juke'a, tylko mniej
    przylizane, za to wielkosc fajna - najczesciej podrozowac nim beda 2
    osoby (no moze za jakis czas 3).

    Kombi biore pod uwage tak naprawde z przymusu - gdyby byla Octavia Scout
    w wersji liftback to bym sie nie zastanawial - ale nie ma :/

    Jezdze sporo po miescie i o ile pod domem garaz, to na miescie fajnie by
    sie bylo tym gdzies zmiescic. W większości do jazdy miejskiej, ale
    regularnie bywam w miejscach gdzie za to lekkie podniesienie budy i 4x4
    bym się nie pogniewał.

    Jakies zlote pomysly?
    Glowie sie nad tym juz jakis czas i tak naprawde cudow nie wywrozylem.
    Może są jakies modele crossover o któych nie wspomniałem?

    Coś ciekawego pominąłem?

    Dzięki i pozdrawiam,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2010-08-12 07:44:40
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Cena - 40k. Zalozmy ze 50, ale to juz tak raczej maks.

    > - Volvo XC70 2.0d (strasznie dlugi...)

    A to bylo coś takiego w rocznikach, na ktore starczy 50kPLN?

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2010-08-12 09:23:02
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]
    > Pandy 4x4 proszę nie proponować, tak samo jak Ignisa, Kangura itd.
    > Fabia crossover będzie zbyt droga, a poza tym wybitnie mi się nie

    popatrz sobie Nissana Terrano (2 dzwiowy jest malutki)
    pozdr.
    Gr

  • 4. Data: 2010-08-12 10:28:18
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > - Quashqai 2.0d (pali niestety sporo wiÄ&#65533;ej ale ma 4wd)
    X-Trail 2.0dCi pali mi średnio 7,5 przy jeździe z przewagą trasy, ale bez
    oszczędzania. Ostro spod świateł. I maksymalnie 8,5 w ogóle udało mi się zrobić
    po mieście, więc Kaszka powinna spalić mniej.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 5. Data: 2010-08-12 10:28:18
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 6. Data: 2010-08-12 17:38:20
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > popatrz sobie Nissana Terrano (2 dzwiowy jest malutki)
    > pozdr.

    Dzieki, niebrzydki, ale niestety starawy.
    Wieksze szanse mam z HRV z 2005 (do 2005 roku produkowana).

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 7. Data: 2010-08-12 17:43:24
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > X-Trail 2.0dCi pali mi średnio 7,5 przy jeździe z przewagą trasy, ale bez
    > oszczędzania. Ostro spod świateł. I maksymalnie 8,5 w ogóle udało mi się zrobić
    > po mieście, więc Kaszka powinna spalić mniej.

    Kurcze widzialem opinie ze Kaszka 2.0 pali od 8 do 11, co mnie troche
    zabilo :/
    Nie jezdze ostro, ale nie jade tez 40hm/h lewym pasem.

    Hmm, wiec mowisz ze jakos strasznie nie zlopie.

    Napewno wart rozwazenia.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2010-08-12 18:13:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Przegapiles ;)

    http://moto.allegro.pl/item1167885792_jeep_cherokee_
    xj_lift_15_limited.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-08-12 21:43:40
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > http://moto.allegro.pl/item1167885792_jeep_cherokee_
    xj_lift_15_limited.html

    Mowisz, ze ew. bym podjechal pod nizsze krawezniki? ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 10. Data: 2010-08-12 21:45:27
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Do całości dorzucę jeszcze Ford Fusion Calero i Dacie Duster.

    Dacia wygląda fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla
    jest cacy.

    Fusion Calero tez wyglada ok, ale jakos nie znalazlem jego oferty
    sprzedazy - w ogole sprzedano go więcej niż 3 egzemplarze?

    Pozdrowienia,

    --
    AK