  • 1. Data: 2010-08-12 00:21:43
    Temat: czy oplaca sie jechac na gielde
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Chce sprzedac autko. W miare nowe (2007 rocznik), sprowadzone(osobiscie) z
    niemiec. Bezwypadkowe, ale wiadomo - poleasingowe wiec swoj przebieg ma.
    Wartosc wg infoexpert troche ponad 36k, do tego dokladam zimowki itepe.

    W rozliczeniu za nowe mi go nie przyjma - wszedzie gdzie tylko sie pytalem na
    sprowadzone mocno kreca nosami nawet bez spojrzenia na stan techniczny.

    Handlarzom tez nie sprzedam raczej, bo autko z DG, wiec musze wystawic VAT ZW(a
    wtedy handlarz nie moze wystawic vat marza z tego co sie dowiedzialem).

    Jak obecnie wyglada sprawa na gieldach samochodowych? Warto jechac i probowac
    sprzedac? Czy tam tylko "jezdzone przez dziadka niemca do kosciola"? Nie mam
    zwyczaju sciemniac, czy nie bede na straconej pozycji wzgledem wypucowanych
    autek po dzwonach? (poza czasami dziecinstwa na gieldzie nie bylem, a nie chce
    tracic niedzieli jakbym nie mial szans na sprzedaz).

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 2. Data: 2010-08-12 08:14:55
    Temat: Re: czy oplaca sie jechac na gielde
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> napisał(a):

> [...]
    > autek po dzwonach? (poza czasami dziecinstwa na gieldzie nie bylem, a nie chce
    > tracic niedzieli jakbym nie mial szans na sprzedaz).

    Duzo zalezy gdzie.
    W Gliwicach (spora giełda) sa glownie auta z przedzialu 20 - 30 kpln - TDI
    nufki sztuki od dziadka - czyli to o czym piszesz.
    Ale ostatnio przyjechał tez poważny facet, miał tak chyba 4 letnie bardzo
    ładne Espace za konkretna cene i na brak ogladajacych nie narzekal. jednak
    ludzie uczą się powoli tematu i zaczynaja doceniac to KTO sprzedaje :)
    Jak nie masz daleko to mozesz probowac, rownolegle z ogloszeniem w necie itp.
    Stracisz z pol niedzieli najwyzej a bedziesz wiedzial czy probowac dalej.
    Taka moja opinia :)
    Pozdr
    --
    Radarro
    V4 + R6

  • 3. Data: 2010-08-12 09:16:41
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-08-12 00:21, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> [...]
    > autek po dzwonach? (poza czasami dziecinstwa na gieldzie nie bylem, a nie chce
    > tracic niedzieli jakbym nie mial szans na sprzedaz).

    Jezeli nie masz co robic i chcesz odwiedzic gielde to jedz, ale nie licz
    ze sprzedasz tam auto. Teraz glownie sprzedaje sie przez internet. No i
    malo kto kupuje na gieldzie auta warte wiecej niz 15k zl...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===

  • 4. Data: 2010-08-12 09:58:23
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 12.08.2010 krzyss <k...@S...com> napisał/a:

    > Jezeli nie masz co robic i chcesz odwiedzic gielde to jedz, ale nie licz
    > ze sprzedasz tam auto. Teraz glownie sprzedaje sie przez internet. No i
    > malo kto kupuje na gieldzie auta warte wiecej niz 15k zl...
    No wlasnie prawde mowiac to tego sie obawiam troche. Ale zobacze.

    PS - orientuje sie ktos czy gielda w poznaniu bedzie czynna w najblizsza
    niedziele (15.08.2010)?